12 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met deze kraamzorg. Deze stond in een lijstje welke ik door kreeg van mijn verloskundige: www.kraamzorgbiebs.nl ik kom zelf uit omgeving alkmaar vandaan. Wie weet komt ze ook naar Amsterdam.
Succes!!!
3 jaar geleden
Umm ik zou voor de zekerheid toch even inschrijven bij een groter kraamzorg bureau, anders zit je straks misschien zonder. Je kunt dan ondertussen altijd nog kijken of je een ZZPer kan vinden.
Wij hadden bij de eerste een ZZPer maar die is tot ongeveer de uitgerekende datum op vakantie. Al haar collega's zaten ook al vol en dat was met 7 weken zwangerschap. Toen gelijk ingeschreven bij groter bureau, waar zij na haar vakantie vaak een paar weken voor werkt.
3 jaar geleden
Ik woon ook in Amsterdam, en heb me bij meerdere ingeschreven. Ik kreeg gelijk al mailtjes terug met helaas zitten we vol. Ik zou misschien toch verder kijken dan alleen een zzp’er, Augustus schijnt heel druk te zijn. ☺️
3 jaar geleden
Ik had ook in eerste instantie 7 afwijzingen en uiteindelijk toch 2 met plek. Ik ben gewoon elk bureau/zzper un de regio en vlak daarbuiten gaan mailen. Kreeg wel al te horen dat de kans op een zzp'er in augustus heel klein is als je er nog geen hebt. Dus misschien toch ook maar naar bureaus kijken..
3 jaar geleden
Ik heb mij ingeschreven bij Mamaemia in oost. Begreep van mijn vk dat het een hele kleine en persoonlijke kraambureau is. Ze worden ook erg goed beoordeeld op internet, wellicht dat dit een match is.