19 Reacties
2 jaar geleden
Het duurt even idd voordat het werkt! Ik heb geen ervaring met direct aan de kleine geven. Hoe oud is jouw zoontje? Kan het zijn dat hij nu richting de piek van de krampjes aan het gaan is?
2 jaar geleden
Wij geven probiotica, we zijn alleen al redelijk snel gestart vanwege krampen. Ik zou het sws minimaal 2 weken proberen aan te kijken.
Hoe laat geef je de probiotica. Wij gaven het een tijd in de avond, maar het zet de darmen wel in werking dus idd was ik snachts in de weer met hem. Nu geven we het in de ochtend en zijn de nachten weer rustig. Dus wellicht kan je daar ook nog wat mee?
2 jaar geleden
Reactie op xCriista
Wij geven probiotica, we zijn alleen al redelijk snel gestart vanwege kramp ...
Dit doen wij ook inderdaad, in de ochtend. Nog steeds poept ze nog maar 1x in de 3 dagen maar het gaat wel beter met de probiotica, en inderdaad in het begin last gehad van krampjes, maar het moet even (in)werken
2 jaar geleden
Even uit interesse, welke gebruik je?
Op zich dat hij er beter van lijkt te poepen klinkt wel positief voor de langere termijn, dus zou zelf ook denken dat het even duurt voor het helemaal beter gaat
2 jaar geleden
Volgens mij ging t hier ook beter als we t niet vlak voor de nacht gaven.. geef t wel nogsteeds in de avond. Maar ook niet elke dag, in t begin wel. Het is denk ik ook ff wennen, hier was ze na een paar weken bijna krampjes vrij. Had er in ieder geval zichtbaar minder last van.
Welke probiotica geef je? Wij hebben orthiflor start.
2 jaar geleden
Reactie op NoukVG
Hoelang heeft dit inwerken bij jullie geduurd? 😅 Wij gaan het ook nu probe ...
Ja ook een week of 2 denk ik
2 jaar geleden
Wij geven ook probiotica, in druppel vorm van Laveen. Niet voor het poepen, maar ivm mijn keizersnede.