4 Reacties
één maand geleden
Zoooo herkenbaar !! Doet hij bij ons ook echt al een lange tijd.. k hoop maar dat het een fase is want amai , die crisekes 😅
Als we hem zeggen “ kom
We gaan eten “ staat hij daar dus in no time aan zijn stoel & dan heeft hij er echt zin in maar vanaf het moment dat ik hem dan in zijn stoel steek en hij ziet mij bezig met zijn eten scheppen begint hij gewoon aan die crise.. smijt met alles , de eerste happen zijn ook vol frustratie…. Maar hij eet wel ? 😅
Maar ja juist het zelfde bij jou , niet veel en na een paar happen moeten we hem afleiden.
Wat ik soms doe , hem mee pakken als ik het aan het voorbereiden ben , zo is hij ook een beetje “ voorbereid” op wat er komt ipv DIRECT in zijn stoel.
één maand geleden
Reactie op JetaxLeo
Zoooo herkenbaar !! Doet hij bij ons ook echt al een lange tijd.. k hoop ma ...
Haha exact hetzelfde, ze gaat inderdaad zelf naar haar stoel vol enthousiasme. En dan plots heel beginnen flippen. 😅 Terwijl ze weent, probeer ik wat eten in haar mond te doen en plots beseft ze 'aaah eten'. Maar inderdaad na 5 minuten kijkt ze rond, naar de tuin, naar papa, naar alles behalve haar eten 🙈
één maand geleden
Reactie op stacey96
Bij ons is het juist als ze eten ziet broodje of avond eten en het duurt in ...
Ik denk ook soms dat het daarvoor is maar dan stopt ze al snel met goed te eten. En is het bij ons dan weer een uitdaging om er hapjes in te krijgen.