8 Reacties

2 jaar geleden

Mag ik vragen welke dat is van Kruidvat eigen merk? Ik ken m namelijk alleen maar van Nutrilon.

2 jaar geleden

Kruidvat F1, dacht ik? 馃

2 jaar geleden

Ja. Wij gebruiken die nu al een paar weken. Ze bleef met de gewone voeding keihard huilen als ze de fles op had omdat ze niet genoeg had gehad, maar ze mocht niet meer hebben. Met de F1 is ze wel verzadigd

2 jaar geleden

Reactie op Rhodante

Ja. Wij gebruiken die nu al een paar weken. Ze bleef met de gewone voeding ...
Dank voor je reactie :-) Ben je dat toen eerst gaan verdelen 50/50 forte en standaard of meteen volledig forte?

2 jaar geleden

Reactie op Tjm

Dank voor je reactie :-) Ben je dat toen eerst gaan verdelen 50/50 forte en ...
We zijn in principe meteen over gegaan omdat ze echt niet genoeg had. We hebben hier ook geen problemen mee gehad verder qua krampjes ofzo 馃槉

2 jaar geleden

Ja hier! Sinds dat hij 4 weken al aan de Kruidvat Forte op aanraden van het CB. Doet het er fantastisch op! 馃槈

2 jaar geleden

Ik heb m gekocht omdat ik m laatst zag staan bij Kruidvat (gebruik normaal nutrilon) maar hij komt al na n uur weer voor n fles. Vind nutrilon prettiger, red hij het makkelijk 3-4 uur op z鈥檔 fles

2 jaar geleden

Wij kregen het advies om hierop over te stappen ivm een hongerig meisje. Ik vond zeer weinig verschil met normale nutrilon. Mijn man had per ongeluk de keer erna Omneo voor krampjes meegenomen en daar staat ze nu nog steeds op! De Omneo lijkt wat dikker en vetter dan normale nutrilon en ze is helemaal content na de fles