229 Reacties

één jaar geleden

De eerst en voor nu nog de laatste baby aankopen. We liepen door een winkel langs de baby kleding. Hierop vroeg de oudste of hij wat mocht kopen voor de baby, dit vond ik zo lief en die mocht jij zelf wat uit zoeken. Hierbij hem helemaal gelaten en niet geholpen☺️ toen kwam hij aan met dit mooie boxpakje. Toen ik vroeg ‘ en als het nou een jongen is?’ Zij hij …. ‘ nou dan gooien we deze weg en dan kopen we een nieuwe’ 😂😂😂

één jaar geleden

Ik heb nog helemaal niks gekocht. Ik ben nog maar 9+5 weken zwanger, dus ik vind het nog wat te vroeg. Er kan nog van alles gebeuren. En dan zou ik het alleen maar moeilijk vinden om zoiets in huis te hebben, denk ik

één jaar geleden

Zwangerschapsleggingd

één jaar geleden

Deze heb ik gekocht. Voor onze kleine. Durfte het eerst. Niet meer recht gedaan. Nu 9+5

één jaar geleden

Reactie op Annelily

Deze heb ik gekocht. Voor onze kleine. Durfte het eerst. Niet meer recht ge ...
🥰

één jaar geleden

Een nieuwe aankleedhoes

één jaar geleden

Reactie op MMeellississaa

Een nieuwe aankleedhoes
En zwangerschapkleding

één jaar geleden

Van een bon die in mn kerstpakket zat deze luiertas gekocht. Zelf wel nog 20€ bijgelegd. Dit is mijn 1ste en tot nu toe laatste aankoop. Deze week heb ik wel al wat babyspeelgoed en een flesje gekregen van een vriendin. Ze vroeg of ze ons daar blij mee kon maken, anders zou ze het verkopen of op de weggeefhoek zetten.

één jaar geleden

Een zwangerschaps test.....

één jaar geleden

Twee puckababys piep, via Vinted.. kon het niet laten, nieuw en spotgoedkoop

één jaar geleden

Was gelijk verkocht

één jaar geleden

Ojaa en dezeeee. Mini timberlands

één jaar geleden

Ik mocht even alleen naar de zeeman voor een kraamcadeu voor een vriendin van mij. Kwam ik dit pakje tegen ik vond hem gelijk leuk

één jaar geleden

Reactie op Naycol

Was gelijk verkocht
Die hebben me buren ook en vind ik Zoo mooi. Misschien toch maar voor de 3e aanschaffen, mag best wat nieuws kopen toch voor de 3e😅😂

één jaar geleden

Reactie op Naycol

Ojaa en dezeeee. Mini timberlands
🥰

één jaar geleden

Reactie op Naycol

Was gelijk verkocht
Wat ga je er mee doen dan?

één jaar geleden

9+3 weken en ik heb nog helemaal niks gekocht🙈 wel al wat dingetjes gekregen van familie. Vind het zelf nog wat te vroeg. Wel zijn we bezig met de slaapkamers boven: behangen, nieuwe vloer erin en sauzen (dus ook de kinderkamer). Maar dat stond eigenlijk toch al op de planning, omdat buiten de klusjes nu allemaal wel zo goed als klaar zijn

één jaar geleden

Ik heb ook nog niets gekocht, met 9 weken. Wel super schattige cadeautjes gehad. Mijn moeder gaat een aantal zaken maken dus we gaan over paar weken op stofjes jacht ☺️

één jaar geleden

Reactie op Naycol

Was gelijk verkocht
Waar heb je deze gekocht? Wil m ook zo graag 😄

één jaar geleden

Reactie op Naycol

Ojaa en dezeeee. Mini timberlands
Oh zo cute!!! Ik heb zelf ook altijd timberlands dus denk dat er ook een x mini timberlands hier in huis komen