229 Reacties

één jaar geleden

Gezien wij al 2 kinderen hebben (2 jongens) heb ik me voorgenomen niets te kopen tot we weten wat het geslacht is😂. Hebben 31 januari (dan 14 weke) de 13 weken echo. Hoop zo dat ze dan even willen kijken of ze al iets kan zien. Ze mag er dan waarschijnlijk geen uitspraak over doen maar misschien wel even laten zien. 😅😅

één jaar geleden

Reactie op Sandraz21

Die hebben me buren ook en vind ik Zoo mooi. Misschien toch maar voor de 3e ...
Ja hoor lekker shoppen gaan haha!

één jaar geleden

Reactie op Littl-one

Wat ga je er mee doen dan?
Dit is een verschoon kussen.

één jaar geleden

Reactie op Preggiee1

Waar heb je deze gekocht? Wil m ook zo graag 😄
Bol.com en dan gewoon: baby verschoon mand

één jaar geleden

Reactie op ML2023

Oh zo cute!!! Ik heb zelf ook altijd timberlands dus denk dat er ook een x ...
Ja super leuk. Moet je gewoon op vinted kijken veel goedkoper! Heb ik ook gedaan

één jaar geleden

Reactie op Sandraz21

Gezien wij al 2 kinderen hebben (2 jongens) heb ik me voorgenomen niets te ...
😂😂 nu al niet meer gelukt. Ik moet ook niet in de Hema komen tot we het geslacht weten😅 Heb het bonnetje mee dus als het een jongetje is breng ik het gewoon terug 😊😊

één jaar geleden

Reactie op Sandraz21

😂😂 nu al niet meer gelukt. Ik moet ook niet in de Hema komen tot we het ...
Oh deze is echt heeeeeeel leuk! 😍

één jaar geleden

Reactie op Naycol

Ja super leuk. Moet je gewoon op vinted kijken veel goedkoper! Heb ik ook g ...
Ik twijfel om de timberlands die ik heb te verkopen. Dochter had ze als baby niet aan. Want schoenen aandoen bij een baby is echt ellende 🤣 maar ze stonden wel heel leuk in de kast. Dus misschien houd ik ze als decoratie haha

één jaar geleden

Reactie op MLE21

Oh deze is echt heeeeeeel leuk! 😍
Ja daarom kon hem echt niet laten liggen. Nu de Hema maar even ontlopen 😂😂

één jaar geleden

Reactie op MLE21

Ik twijfel om de timberlands die ik heb te verkopen. Dochter had ze als bab ...
Ze zijn wel echt super schattig!! maar niet erg functioneel. Dat begint pas als ze kunnen lopen vind ik

één jaar geleden

Reactie op MLE21

Ik twijfel om de timberlands die ik heb te verkopen. Dochter had ze als bab ...
Ja ik vraag mij ook af ofde mijne ze aankrijgt. Heb er geen ervaring in. Vond ze gewoon zo schattig haha

één jaar geleden

Ik heb deze gekregen van mijn moeder toen ik er zelf over aan het twijfelen was

één jaar geleden

Reactie op Michelle-4

Ik heb deze gekregen van mijn moeder toen ik er zelf over aan het twijfelen ...
Ik van mijn zus! Lief is ie hè 🥹

één jaar geleden

Een tweedehands commode ☺️

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Een tweedehands commode ☺️
Ik heb bij de 1e de hele kinderkamer 2e hands voor een prikkie gekocht. Gaat al 2 ronde’s mee. Denk alleen dat de jongste nog niet toe is aan een ander bedje als de baby er is. Dus denk dat we nog een ander bedje kunnen kopen 😅

één jaar geleden

Reactie op Sandraz21

Ik heb bij de 1e de hele kinderkamer 2e hands voor een prikkie gekocht. Gaa ...
Ja, ideaal en helemaal niks mis mee ☺️ even een doekje erover en het is schoon en gebruiksklaar. Alleen een matrasje en dergelijke zou ik wel nieuw willen kopen, maar dat is meer gevoelsmatig.

één jaar geleden

Niet gekocht, maar via de weggeefhoek een 2e hands box. We proberen toch zoveel mogelijk 2e hands te kopen/krijgen. Het is allemaal al duur genoeg

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Ja, ideaal en helemaal niks mis mee ☺️ even een doekje erover en het is sch ...
Ja wij hadden idd ook een nieuwe matrasje vond ik ook wel zo fris 😅

één jaar geleden

Niks?! (12+4). Vanaf 20 weken waarschijnlijk. Bij zoontje ook vanaf die termijn ongeveer. Geslacht willen we niet weten en hebben in principe alles van zoontje van 2. (Die sliep het eerste half jaar ook bij ons ik co-sleeper). Dus tegen tijd dat baby toe is aan bed/kamer is kan zoontje wel klaar voor een jongenskamer met groot bed (wat we we tijdig gaan introduceren en dan gewoon 2 bedden op z'n kamer). Dat ie eerst kan wennen aan zn nieuwe kamer en dan wanneer ie er aan toe is aan het grote bed. Heb wel voor mn zoontje 2 boekjes gekocht om m voor te bereiden op de baby haha.

één jaar geleden

Reactie op Friemel004

Niks?! (12+4). Vanaf 20 weken waarschijnlijk. Bij zoontje ook vanaf die ter ...
Welke boekjes heb je? Er is zoveel keus dat ik niet zo goed weet welke ik zal kopen haha 🤣