20 Reacties

3 jaar geleden

Waggel en vriendjes hebben super leuke Lampen. Ze worden hier in Nederland gemaakt. Daarnaast heeft ikea ook wel schattige Lampen voor Babykamers

3 jaar geleden

Bedoel je een lamp voor het plafond of een soort nachtlampje?

3 jaar geleden

Wij hebben een wolken lamp gekocht op amazon staan super leuke lampen op

3 jaar geleden

Wij hebben een zoutsteenlamp, geeft heel mooi een zacht oranje gloed. Nog steeds heel blij mee na 2 jaar 😊

3 jaar geleden

Reactie op Yvonne79

Wij hebben een zoutsteenlamp, geeft heel mooi een zacht oranje gloed. Nog s ...
Mijn vriend en ik hebben er ook 1 gekocht voor de baby kamer! (En voor s’nachts tijdens het borstvoeding geven)

3 jaar geleden

Reactie op Yvonne79

Hier ook zoutsteenlamp zowel eigen slaapkamer als babykamer. (Gekocht bij Action)

3 jaar geleden

Ik denk dat wij voor zoiets gaan

3 jaar geleden

Reactie op Yvonne79

Wij hebben ook een zoutsteen lamp gekocht (in de vorm van een maan)🌙 Komt normaal vandaag toe 🤩 Heb voor mezelf ook een zoutsteen lamp gekocht ^^

3 jaar geleden

Deze heb ik besteld, ben erg benieuwd 😁

3 jaar geleden

Reactie op Bosbesje 94

Deze heb ik besteld, ben erg benieuwd 😁
Ik heb em ook net binnen!! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Bubbles87

Ik heb em ook net binnen!! 😍
😍 Welk lampje heb jij erin zitten? Led of gloeilamp?

3 jaar geleden

Reactie op Bosbesje 94

😍 Welk lampje heb jij erin zitten? Led of gloeilamp?
Dat was een kleine zoektocht. We hebben er een ledlampje in gedaan. T eerste lampje was veel te fel. Bij de karwei vonden we een led lampje van 1 watt, dat is deze. Bij babynatura op de site staat een ledlampje in de kleur oranje. Misschien is die nog minder fel. Maar ik ben content met t lampje van de karwei

3 jaar geleden

Wij hebben een zoutsteenlamp die een oranje/rode gloed geeft en lekker rustgevend is voor de baby 😍 en niet te fel voor in de nachten

3 jaar geleden

Wij hebben deze van de Ikea voor aan de muur bij het bedje

3 jaar geleden

Reactie op Moeder1dochter

Waggel en vriendjes hebben super leuke Lampen. Ze worden hier in Nederland ...
Voordat wij trouwens een lampen hebben gekocht hebben wij advies gevraagd van kraamzorg en ouders. Wij hebben derhalve alleen een plafonnière gekocht. In het thema van de kamer. Hier hebben we zacht led verlichting in gedaan. Dus de kamer word niet vel verlicht. Daarnaast hebben wij voor een zazu projector gekochten. Dit vonden wij heel erg leuk (deze cadeau gekregen). Om toch wat extra licht te creëren hebben we een nachtlampje op de overloop. Deze is vel genoeg dat als ze de kleine moeten verschonen dat we genoeg licht hebben vanaf de overloop. Waardoor we lampen in de kamer zo min mogelijk aan hoeven hebben. Onze ouders hebben ons wat tips gegeven inzake voeden in de nacht, verschonen en sussen van de kleine. Ook met weinig ligt kun je heel veel namelijk zonder dat de kleine dus klaar wakker word. Waardoor slapeloze nachten minder worden.

3 jaar geleden

Kan iemand mij vertellen wat de gedachte achter die zout steen lampen zijn? Gaat het puur om fijn licht of zit er meer achter?

3 jaar geleden

Reactie op mommyluc

Kan iemand mij vertellen wat de gedachte achter die zout steen lampen zijn? ...

3 jaar geleden

Wij hebben deze van de kwantum

3 jaar geleden

Reactie op chelle92

Wij hebben een zoutsteenlamp die een oranje/rode gloed geeft en lekker rust ...
Even een vraagje, stel je zou in de nacht de baby moeten voeding heb je dan genoeg licht met de zoutlamp?

3 jaar geleden

Reactie op stacey96

Even een vraagje, stel je zou in de nacht de baby moeten voeding heb je dan ...
Ik volg 😃 En ook genoeg licht om te verschonen?