13 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben deze aangeschaft voor onze eerste dochter. Echt een top ding! We gebruiken hem nu nogsteeds (ze is inmiddels 2 jaar). De mat ligt super stabiel op de commode (geen gevaar met eraf glijden of als je kleintje gaat rollen/ bewegen op de mat,natuurlijk wel altijd erbij blijven) en is heel makkelijk af te nemen met een doekje na ongelukjes (niet 100x je hoezen hoeven te wassen na ongelukjes). In principe is de mat gewoon kamertemperatuur dus niet koud voor je kindje. Je kan evt een hydrofiele doek of badcape erover leggen na het badderen of douchen. Maar wij willen niet meer anders! Ik zou zeggen : Houden! 😊

2 jaar geleden
Reactie op Danie94
Wij hebben deze aangeschaft voor onze eerste dochter. Echt een top ding! We ...
Ik sluit mij helemaal aan bij deze reactie, ook voor onze eerste gekocht en zo’n fijn ding! Mijn man roept het tegen wie er maar om tips vraagt haha

2 jaar geleden
Reactie op Danie94
Wij hebben deze aangeschaft voor onze eerste dochter. Echt een top ding! We ...
Yes hier exact dezelfde ervaring! Al 19 maanden voor onze dochter in gebruik en wil nooit meer anders. Ik kan ook niet overweg met ‘gewone’ verschoonkussens die aan de zijkant omhoog staan, doe mij maar de platte Matty.
Ik heb ook niet de ervaring dat het te koud is. Mijn kraamzorg was er wel bang voor dus legde er een hydrofiel XXL of hoeslaken op, maar dat was heel onpraktisch want dan ben je alsnog steeds aan het wassen 😅 dus zodra zij weg was hebben we dat er weer vanaf gehaald.

2 jaar geleden
Wij hebben hem gekocht toen ons zoontje al een paar maanden oud was, maar zou willen dat we hem eerder hadden gehad met een jongetje die nogal eens in de rondte plaste 🤣 scheelt idd een hoop hoezen en verschonen.
Wij hebben hem ook een aantal keer onder de douche gebruikt. Daar hebben wij een stenen zitbankje en daar legde ik ons zoontje op de Matty met de handdouche op zijn buikje gericht. Ook erg handig!
Krijgen nu een tweede jongetje en ga hem zeker vanaf het begin meteen gebruiken. Idd eventueel een klein hydrofiel doekje ertussen als je twijfelt; die heb je vaak toch in grote aantallen op voorraad en gooi je ook zo in de wasmand.

2 jaar geleden
Wij hebben ‘m ook en super blij mee! Als je twijfelt over de temperatuur: je kunt ook een bijpassende doek voor erop kopen.

2 jaar geleden
Reactie op Sapphire
Nee, hier na 1.5 jaar nog helemaal als nieuw!
Yes hier ook. Zelfs tweedehands gekocht!
Zijn er super blij mee.
Legde er in het begin altijd een hydrofiele doek op, maar nu niet meer (zoon 1,5) en je neemt het zo even als er viezigheid op komt.
Super blij mee!

2 jaar geleden
Reactie op Manonnaa
Voor de mensen die m al lang gebruiken: gaat dit materiaal niet vlekken?
W ...
Hier ook nog als nieuw, geen vlekken of plekken van het liggen 😊

2 jaar geleden
Wij hebben ‘m ook en super blij mee! Als je twijfelt over de temperatuur: j ...
Ja klopt ik heb wel de topper die krijg je er gratis bij!