16 Reacties

2 jaar geleden

Aerosleep kan wel als je maar checkt of je kleine het niet koud heeft. Het is puur doordat hij zo luchtdoorlatend is dat kleintjes het sneller koud krijgen omdat hij lastiger warmte vast houd :)

2 jaar geleden

Nog geen ervaring, maar met de intake met de kraamzorg rade ze de aerosleep meteen af. Wij hebben het ikea matrasje, kwam overal naar voren. Dus daarvoor gekozen 😊 Succes met kiezen! X

2 jaar geleden

Wij hebben wel de aerosleep omdat dit een van de meest degelijke was en niet belachelijk duur. Ikea is er helaas niet in deze maat. Je kunt de topper eerste periode ook niet gebruiken en dan heb je gewoon een lekker matrasje. Wij hebben zelf een cosleeper en gebruiken hem pas vanaf een half jaar. Maar dat was je vraag niet haha geen ervaring met ander matrasje maar wij vonden het best een zoektocht!

2 jaar geleden

Reactie op Manonnes22

Nog geen ervaring, maar met de intake met de kraamzorg rade ze de aerosleep ...
Jij hebt een Ikea matrasje in maat 140 x 70?

2 jaar geleden

Oh excuus, verkeerd gelezen...

2 jaar geleden

Wij hebben het matras van Pretura, van Babypark. En dan de Excellent Breeze in 70x140. https://www.babypark.nl/pretura-excellent-breeze-matras-70-x-140-cm.html

2 jaar geleden

Wij hebben voor onze oudste (vorige week 2 geworden) ook een Aerosleep in 140x70 en daar slaapt hij al sinds dat hij een week oud is op. Vond het juist een geruststellende gedachte dat het matrasje zo ademend is. Bij ons sliep hij wel al vanaf een week oud in een inbakerzakje (ivm krampjes en zichzelf wakker slaan), dus dat heeft hem denk ik wel beter warm gehouden dan een los lakentje/dekentje.

2 jaar geleden

Reactie op Angela N

Wij hebben voor onze oudste (vorige week 2 geworden) ook een Aerosleep in 1 ...
En overigens voor zijn aankomende broertje weer voor een Aerosleep gekozen 😊

2 jaar geleden

Op de website van ikea vindt ik alleen 70 x 160 matrassen

2 jaar geleden

Ik had ook deze maat nodig dus had even een abonnement afgesloten bij de Consumentenbond. Zij kiezen vaak voor matrasjes van IKEA maar die zijn altijd 60x120. Wij hebben nu deze en supertevreden mee: Biologisch ledikant matras ronja 70x140. Onze oudere dochter heeft de best gekozen van Ikea maar deze voelt echt 10x beter.

2 jaar geleden

Reactie op Mama1512

Ik had ook deze maat nodig dus had even een abonnement afgesloten bij de Co ...
Wij hebben ook voor deze Prolana Ronja gekozen door de Consumentenbond. Voelt heel stevig aan en het is mooi meegenomen dat het van duurzame materialen is gemaakt. Wij hebben deze besteld via Greenjump samen met een bijpassende matrasbeschermer.

2 jaar geleden

Wij hebben van wiegje tot aan peuterledikant alles van aerosleep gehad. Mocht alleen niet die topper erop de eerste week als je kruiken gebruikt. Maar die gebruikten we niet.

2 jaar geleden

https://www.pinkorblue.nl/alvi-matras-duo-hygienica-air-70-x-140cm-a018336.html Wij hebben deze voor zowel de eerste als nu voor de tweede gekocht

2 jaar geleden

Wij hadden bij onze eerste baby de aerosleep. En hij sliep eigenlijk pas na 10 maanden in de ledikant en dat was drama. Veel te koud. Hij had de pucakababy 4 seizoenen, een romper lange mouwen en een dikke pyama aan. Alle warmte verdween. Toen heb ik 2 moltons op de earosleep gedaan en 3 matrashoezen. En toen was hij eindelijk warm in de nacht.....

2 jaar geleden

Nu in de zomer slaapt hij er wel lekker op.

2 jaar geleden

Ze staan niet op de site maar ze hebben het bij lion beddenshop en niet duur. Misschien even bellen naar de winkel want dan kan het gewoon bezorgd worden als het niet in de buurt is