22 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/skonast-foammatras-babybed-70321012/ Toevallig hebben we hem net uit het plastic gehaald zodat we haar ledikantje op kunnen zetten

2 jaar geleden

Aerosleep, gebruiken hem nu voor ons 2e kindje. Met alle kennis van nu, is ikea ook prima!!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij hebben er eentje van Pretura, alternatief van de aerosleep basically. Maar als ik opnieuw zou kunnen kiezen had ik wss ook die van de ikea gedaan diegene de consumentenbond aanraad.

2 jaar geleden

Wij hebben uiteindelijk deze van aerosleep gekocht. Wij zijn zeer te vreden over het matras. https://www.prenatal.nl/babykamer/matrassen/ledikantmatrassen/aerosleep-evolution-ledikant-matras-60x120cm-1331080011.html?dwvar_1331080011_kleurnaam_60=White&cgid=512#prefn1=brand&prefv1=Aerosleep&start=1 Wij hebben de mattras topper die erbij zit niet op gedaan op advies van kraamverzorgende en jvk. Dit kan vanaf 6 maanden wel. Ook hebben wij gewone katoenen hoeslakens en moltons. De bijbehorende hoeslakens van aerosleep voelen voor mijn gevoel niet zo fijn. Verder heb ik veel goeds gehoord over de matrassen Ikea.

2 jaar geleden

Aerosleep, wel zo veilig! Als je een matras hebt kan je ook alleen het matje kopen. En ik zou zeggen ga lekker naar de winkel dam kan je alles zien en voelen

2 jaar geleden

Wij hebben een ikea matras. De Himlavalv. De aerosleep werd afgeraden door huisarts en kraamhulp. Volg je gevoel wat het beste bij jullie past, en doe eventueel wat onderzoek 🙂 de keuze is reuze!

2 jaar geleden

Ikea 🙆‍♀️

2 jaar geleden

Ikea idd, niks mis mee 🤪

2 jaar geleden

Wij hebben de Krummelur van Ikea! Prima ding!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Wij hebben krummelur van de ikea. De tijk/matrashoes is uitwasbaar☺️

2 jaar geleden

Wij hebben himlavalv van ikea. Bij flink spugen kun je tijk wassen en matras uitspoelen onder de douche, deze is zo weer droog

2 jaar geleden

Wij hebben aerosleep omdat Ikea geen 140 matras maakt en we een meegroeibedje hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Moeder1dochter

Wij hebben uiteindelijk deze van aerosleep gekocht. Wij zijn zeer te vreden ...
Mag ik vragen waarom je de matras topper niet mag gebruiken ? Heb die al vanaf dag 1 erop liggen bij alle twee me kindjes gedasn

2 jaar geleden

Reactie op Didem68

Mag ik vragen waarom je de matras topper niet mag gebruiken ? Heb die al va ...
Omdat je baby de warmte nog niet goed kan reguleren ofzo

2 jaar geleden

Naar aanleiding van de test van de consumentenbond de goedkoopste van IKEA (beste keuze). Mijn oudste heeft er twee jaar op geslapen en het is nog als nieuw, dus de jongste mag er straks ook op liggen. Zonder topper of andere overbodige of gevaarlijke toevoegingen.

2 jaar geleden

Wij hebben uiteindelijk deze van aerosleep gekocht. Wij zijn zeer te vreden ...
Mij werd verteld dat het effect van de aerosleep grotendeels weg is als je niet de correcte (bijhorende) hoes erbij had 😅 wat ook mega vaak gebeurt

2 jaar geleden

Ik wilde zelf overigens geen aerosleep of iig niet die honingraad topper want ik vind het vreselijk aanvoelen en dan denk ik kan toch niet comfortabel zijn voor mn kleine 😆 zo ook met bepaalde kleertjes bvb

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Mij werd verteld dat het effect van de aerosleep grotendeels weg is als je ...
Klopt maar die hoezen zijn zo lelijk!! Alsof je een basketbalshirtje eroverheen trekt. Haha. Wij hebben de aerosleep echt omdat hij dus met een black friday heel goedkoop was in vergelijking met andere matrassen van 140x70. Zou hem niet kopen omdat je denkt dat het veiliger is.

2 jaar geleden

Omdat je baby de warmte nog niet goed kan reguleren ofzo
Ja ze kunnen afkoelen als ze zichzelf nog niet op temperatuur kunnen houden. Plus je mag ook geen warmwaterkruik want als die lekt verspreidt het hete water zich snel door de structuur van de topper.