14 Reacties

2 jaar geleden

Toevallig gisteren gegeten, maar wat ben ik er beroerd van geworden 馃槄馃槄. Zelf weet ik niet wat verder een lekkere vervanging is. Ik tel nu wel af na de geboorte 馃檲馃檲

2 jaar geleden

Ik vind de vega filet van de Albert heijn het lekkerst! Die lijkt het meest. Carpaccio geen ervaring mee maar zou ik zelf niet eten, kan niet lekker zijn haha

2 jaar geleden

Oef dat mis ik ook zo en een broodje zalm. Ik heb ook die van de AH prima te doen!

2 jaar geleden

Reactie op Elaine1993

Toevallig gisteren gegeten, maar wat ben ik er beroerd van geworden 馃槄馃槄. Z ...
Ik had dit ook van vega filet american 馃槺

2 jaar geleden

Deze!! Bij de Vomar. Je proeft echt letterlijk geen verschil. Z贸 lekker. Ik had vers wit brood gehaald en vrat zo een half brood op met filet 馃槀馃槀

2 jaar geleden

Reactie op JamesJoyce

Deze!! Bij de Vomar. Je proeft echt letterlijk geen verschil. Z贸 lekker. Ik ...
Haha! Helaas hebben wij geen Vomar

2 jaar geleden

Reactie op Claartje85

Haha! Helaas hebben wij geen Vomar
Ah heeft hem ook!

2 jaar geleden

Ik vind die van de vegetarische Slager lekker. Ik ben misschien niet de beste graadmeter want ik ben al bijna 20 jaar vegetari毛r dus mijn smaak qua "vlees" is sowieso fucked 馃榿

2 jaar geleden

Ik heb die van smaeck nu gehaald, vind ik hem audentiek aan normale filet americain? Nee. Maar hij komt zeker in de buurt vooral als je niet zuinig doet met peper want daarvan gaat de zoete smaak ook wel weg. Het is in ieder geval heel lekker en ik ga nu ook een half vers speltbrood ermee weg vreten 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op Claartje85

Oef dat mis ik ook zo en een broodje zalm. Ik heb ook die van de AH prima ...
Misschien is zalmsalade een alternatief dat je de komende maanden door kan helpen 馃槣? Gekookte zalm (wat meestal in zulke salades zit) kun je namelijk wel op brood eten.

2 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Misschien is zalmsalade een alternatief dat je de komende maanden door kan ...
Oh echt mag dat wel? Ik dacht dat dat ook niet mocht 馃

2 jaar geleden

Reactie op JamesJoyce

Deze!! Bij de Vomar. Je proeft echt letterlijk geen verschil. Z贸 lekker. Ik ...
Geen verschil? Wat voor filet eet jij normaal? 馃槀 ik vind vega filet echt allemaal not even close bij de echte, ik wacht wel gewoon

2 jaar geleden

Die van "smaeck" is inderdaad heel erg lekker, hebben ze soms ook bij andere winkels wel. Verder vind ik die van de Lidl ook heel lekker. Maar ook al sinds mijn 8ste vega dus geen idee of het in de buurt komt van de echte 馃き

2 jaar geleden

Reactie op Claartje85

Oh echt mag dat wel? Ik dacht dat dat ook niet mocht 馃
Je mag geen rauwe of gerookte zalm eten. Maar door en door verhit is wel goed. Ik eet bijvoorbeeld wekelijks een moot zalm. Wel even het etiket checken of het om gekookte zalm gaat. En anders kun je zelf zalmsalade maken met gare zalm.