Dag mama’s,
Mijn zoontje is morgen 11 maanden. Sinds 3 dagen heeft hij zo’n ontlasting. Ik merk verder niks aan hem dat hij pijn heeft of koorts. Wel heb ik het gevoel dat die last heeft zo af en toe van obstipatie. Maar ik maak me nu meer zorgen om de structuur en de kleur.. Herkent iemand dit? Heb ook naar voeding gekeken etc.. maar ik doe niks anders dan normaal.
Hebben wij ook paar keer gehad. Geen dagen achter elkaar. Maar af en toe zo’n luier. Plakt enorm, stinkt. Maar ook aan onze dochter was niks te merken
Ik denk als je het niet vertrouwd even naar de huisarts bellen maandag.
Als mijn dochter deze ontlasting heeft maak ik me echt geen zorgen.
Soms heeft ze een paar dagen dit, dan weer stevige keutels, dan is het weer zwart, soms weer even richting groen……het verandert constant, ze is verder niet ziek ofzo dus ik vind het dan helemaal prima.
Dankjewel voor de reactie! Ik maak me niet perse direct zorgen. Maar mijn zoontje is een hartpatiënt waardoor ik vaak aan mezelf twijfel.. hij is verder gewoon vrolijk, af en toe lijkt die te persen maar that’s it! Ik zal even aankijken inderdaad. Wie wist dat poep van je kind zo belangrijk is 😂