559 Reacties

één maand geleden

Zo trots op deze gekke meid.. We gingen gisteren d'r 2e paar schoenen kopen.. Ze zit gewoon al in maat 22..😅🤣

één maand geleden

Zo schattig samen met de kat een avondwandeling maken. In je pyjama met een fleec pak er over heen. Op de sloffen. 😅 het kan allemaal.

één maand geleden

Reactie op Littl-one

Zo trots op deze gekke meid.. We gingen gisteren d'r 2e paar schoenen kopen ...
Wat een leuke schoenen 🤩

één maand geleden

Lekker buitenspelen! 🌤️🩷⚽️

één maand geleden

Reactie op Naycol

Hoe gaat het lopen bij jullie? :)
Ze loopt super goed, en ook echt al snel haha. Sinds 11 maanden begon ze met stapjes los en steeds meer en opeens bij 13 maanden ging ze alle kanten op

één maand geleden

Reactie op Naycol

Wauww loopt ze al los? Wat knap
Jaaaa al sinds de zomer vakantie ineens, toen ze net 1 was geworden, dus nu een maand of 2, heel knap

één maand geleden

Reactie op Imcaa

Ze loopt super goed, en ook echt al snel haha. Sinds 11 maanden begon ze me ...
wat toevallig! Hier precies hetzelfde! Met 11 maanden haar eerste losse stapjes en met 12-13 maand ging ze ineens los haha! Nu bijna 14 maand en ze probeert al te rennen.

één maand geleden

Zijn er hier nog kindjes die nog niet los kunnen staan /lopen ?

één maand geleden

Reactie op Lieske25

Zeker! Onze zoon is van 27 augustus en sinds maandag gaat hij af en toe staan. Nog heel wiebelig en totaal niet stevig. Komt vanzelf 😊

één maand geleden

Reactie op Hennie99

wat toevallig! Hier precies hetzelfde! Met 11 maanden haar eerste losse sta ...
Hahaha ja hier ook! Super schattig hè? Alleen als ik haar in een winkel of iets neerzet dan vindt ze het nog erg spannend en hangt ze liever aan mijn been 😋 hele leuke fase weer

één maand geleden

Reactie op bdbn93

Zeker! Onze zoon is van 27 augustus en sinds maandag gaat hij af en toe sta ...
Aah oke, onze dochter is van 4 augustus en sinds Juli trekt ze haar overal op en loopt bij de kastjes langs Maar echt loslopen en los staan vind ze nog wat eng dan Laat ze haar vallen en gaat kruipen

één maand geleden

Reactie op Lieske25

Jazeker! Mijn dochter begint pas net met staan aan de tafel. Los staan en lopen zijn nog ver weg… Echt iedereen doet het anders. Mijn zoontje liep met 12 maanden los maar die kletste niet zoveel. Mijn dochter wel dus niet lopen maar kletst ontzettend veel, ook verstaanbare woorden. En zij is heel erg bezig met de fijne motoriek.

één maand geleden

Reactie op Lieske25

Ja! Onze oudste liep met 11 maanden en is nog steeds erg handig en actief. Onze jongste van 1 augustus 23, kruipt pas sinds een paar weken. Wel is ze vorige week ook begonnen met optrekken en staan, dus het gaat nu wel ineens hard achter elkaar. Maar lopen doet ze nog niet, ook niet aan de hand of langs de rand van een meubel. Ik merk zo wel meer verschillen tussen beide kinderen, als in snellere of langzamere ontwikkeling, maar ik heb vertrouwen in beide dat ze er echt wel gaan komen, ieder t eigen tempo.

één maand geleden

Reactie op Lieske25

🙋‍♀️ 13 maanden en dat kan hij nog niet. Maar heb het idee dat hij deze maand wel eens los zou kunnen staan in ieder geval. Hij wordt steeds sterker in zijn beentjes. Heel af en toe lukt het voor een seconde of twee 😄

één maand geleden

Deze durfal 😍 zo lief en rustig als ze als baby was... zo zonder angst en rennend door het huis als dreumes 😅😂

één maand geleden

Reactie op Lieske25

Aah oke, onze dochter is van 4 augustus en sinds Juli trekt ze haar overal ...
Onze is ook van 4 aug en begon ook echt zo. Uiteindelijk ging ze steeds stapje meer. Komt echt goed wanneer ze er aan toe is!

één maand geleden

🥰🥰

één maand geleden

Inmiddels zijn zijn haartjes wat korter geknipt, 🫣🤎

één maand geleden

🥰

21 dagen geleden

😅🙈 neer gestort