4 Reacties

6 dagen geleden

Dit is zeker niet normaal. Pijn is nooit oké. Ik zou eens de huisarts of verloskundige berichten.

6 dagen geleden

Het is niet normaal. Ik heb het ook ik heb dan een Knip gehad loop hier bij voor bij de fysio en gynaecoloog . Ik blijk zenuwpijn te hebben en te gespannen bekkenbodem. De fysio helpt wel redelijk ik kon niet zitten en geen sex hebben maar nu kan wel weer die nog wel pijn maar ik ga niet meer van mijn stokje. Ik zou even bij de huisarts langs gaan of een afspraak maken met een bekken fysio

6 dagen geleden

Ja. De eerste bevalling ben ik flink ingeknipt, hier heb ik gek genoeg amper last van gehad. Wel zie je het litteken nog goed zitten, maar heb hier mentaal gelukkig geen last van. De tweede bevalling ben ik ingescheurd, minder ver, maar hier heb ik wel flink last van gehad. De eerste zes maanden daarna kon ik die plek amper aanraken, laat staan seks hebben. Dat deed echt ontzettend pijn. Ik heb me toen weer bij de gynaecoloog gemeld, het bleek zenuwpijn. Ik heb zalf gekregen die verdooft en vooral de informatie gehad dat het echt even kan duren voor het over is. Het wordt nu maandelijks minder, nu kan het soms even een seconde wat pijn doen tijdens de seks, maar het is wel nagenoeg weg. Wat jij omschrijft zou na zoveel tijd echt niet meer moeten denk ik, ga langs bij een verloskundige of gynaecoloog. Ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt, super vervelend voor je zo!

6 dagen geleden

Bedankt allemaal tnt! Ik heb vrijdag een afspraak bij m'n eigen fysio En 2 jan bij de huisarts. Voor bekkenfysio sta ik op een wachtlijst