16 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een shopper van Studio Noos, met een insert van primark

2 jaar geleden

Wat vind jij goedkoop? Ik heb de teddy bag van studio noos & de puffer bag van Jollein 🤓 De teddy bag gebruik ik al 3 jaar. Zitten geen vakjes in maar daar heb ik nooit last van gehad. Love de tas.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik heb die van nanabeebi gekocht omdat mijn schoonzus deze heeft, krijgt er lintjes bij voor de kinderwagen 🥰

2 jaar geleden

Je kunt via Ali goedkoop tassenhaken kopen, of met een tiewrap twee karabijnen aan de stang vastmaken. En dan kun je elke willekeurige tas gebruiken. Wij hebben een luierrugzak in gebruik en vinden het fijn dat het een rugtas is en geen schoudertas ivm armen helemaal vrij hebben. Maar een willekeurige rugtas was goed genoeg geweest voor ons, dus als je weinig te besteden bent zou ik hier zeker op besparen.

2 jaar geleden

Als je echt goedkoop wil kan je ook kijken op shein. Ik zelf heb de nanabeebi.

2 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht. 😊

2 jaar geleden

https://amzn.eu/d/dHuAWoX Heb deze in huis☺️

2 jaar geleden

Niet de goedkoopste maar hier nog altijd heel blij met de Nanabeebi.

2 jaar geleden

Ik heb deze van Zara 😌
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Bij shein luiertassen heel handig en goed

2 jaar geleden

Test alsjeblieft of je het fijn vindt lopen met een tas aan de stang van de wagen. Ik vind het vreselijk lopen. Zou achteraf liever een grote rugtas (Eastpak oid) gekocht hebben. Overweeg dat nu serieus. Een schoudertas is mooi, maar niet handig als je ook een kind moet oppakken, en aan de wagen hangen vond ik dus niet fijn lopen

2 jaar geleden

Ik heb gewoon m’n oude cowboybag met daar hengsels bij gekocht. Werkt prima!

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Test alsjeblieft of je het fijn vindt lopen met een tas aan de stang van de ...
Dat hebben wij, een eastpak tas. Ook omdat we geregeld de draagzak gebruiken en de ander dan de rugzak om kan doen. Zie m'n vriend al lopen met een pluche schoudertas. Met haken, karabijnhaken of speciale kinderwagen haken, kun je ongeveer alle tassen aan de kinderwagen bevestigen. Mijn tip zou dus zijn aan TS, koop een rugzak met verschillende zijvakken. Hoeft niet perse een luiertas te zijn.

2 jaar geleden

Op marktplaats staan ook veel goede luiertassen, sommige nog helemaal of vrijwel ongebruikt! Ik heb zo zelf voor 30 euro een gloednieuwe luiertas van Joolz gevonden, erg blij mee.

2 jaar geleden

Ik heb deze besteld.. lekker lichtgewicht!