19 Reacties

vorig jaar

Hii Niesje Ik gebruik eerst de 360 beker en nu eentje met rietje van nuby. Die zijn heel goed bijde lekken niet. Mischien kan je deze proberen of die je helpt.

vorig jaar

Hey wij hebben de de rietjes beker van avent en de mepal x little dutch 360 beker (die dicht kan)

vorig jaar

Reactie op Stéphanie Anne

Wij gebruiken deze, groot fan en hij had het zo door! Verder ook vooral bv ...
Indd deze bedoen ik!

vorig jaar

Hier rietjes beker avent gaat erg goed! Eerste paar keer leren zuigen uit een knijpfruitje en dan hebben ze dit snel in de gaten.

vorig jaar

Als eerste beker gebruikten wij de tuitbeker van difrax. Die heeft een zachte tuit wat ik erg prettig vond en je kunt de drinksnelheid bepalen. Wij waren er erg tevreden over.

vorig jaar

Hier een siliconen open beker van haakaa met twee oren. Kan hij goed uit drinken, maar wil er ook nog wel eens mee zwaaien. Voordeel is dat hij uit elk type glas water (dat wij vasthouden)nu zo een slokje mee drinkt.

vorig jaar

Elke beker is goed.. Het is een kwestie van oefenen.. Rietjes beker of 360 zou ik adviseren.. Maar mogelijk het beste is gewoon afwisselen. Elke manier aanleren zodat je ook je spieren in je mond elke x op een andere manier gebruikt.

vorig jaar

Bedankt voor de tips allemaal, daar kan ik zeker wat mee 😊👍

vorig jaar

Ieder kindje is anders. De één weet al meteen hoe de 360 beker werkt en heeft geen idee hoe een rietjesbeker werkt en andersom net zo. Het is even uit testen wat het beste werkt voor jouw kindje. Ik heb sowieso een open oefenbekertje van difrax en daarnaast had ik altijd een 360 beker en rietjesbeker. De 360 had hij vrij snel door en de rietjesbeker pas na zijn eerste verjaardag. Blijft het gewoon aanbieden en het komt vanzelf 😊

vorig jaar

Rietjes beker van Nuby drinkt onze zoon naast bv erg goed uit! 360 graden beker ook geprobeerd, maar is hij niet echt kapot van. Gewone open beker dan weer wel, gaat ook goed alleen natuurlijk wel met wat geknoei afentoe.

vorig jaar

Wij hadden rietjesbeker naar ze vind de Camelback van haar zus en ons een stuk interessanter! Dus nu ook maar een voor haar en ze had hem meteen door..

vorig jaar

De oefenbeker van Difrax is de eerste die hij goed door heeft. Niet handig onderweg, of je moet water in een los flesje meenemen.

vorig jaar

https://www.da.nl/product/nuby-antilekbeker-handvat-en-print-240ml-6plus-maanden-1-stuks-563655 Deze werkt hier top, het is een tuitbeker met een ‘rietje’ dat flexibel is, waardoor het niet uitmaakt of je kleine de beker kantelt, op z’n kop houdt of gewoon recht, er komt altijd water uit.

vorig jaar

Inmiddels drinkt hij inmiddels overal wel uit. Maar de eerste beker waar ie zelfstandig goed uit dronk: Munchkin gentle first cup overgangsbeker anti lek. De oefenbeker difrax, 360graden beker, rietjesbeker. Ik wissel af en hij drinkt overal wel uit dus, ook uit de rietjesbeker van broer 😂 (zo kwam ik erachter)

vorig jaar

Reactie op Friemel004

Inmiddels drinkt hij inmiddels overal wel uit. Maar de eerste beker waar ie ...
Ook een gewone open beker (met hulp wel).

vorig jaar

Die gentle first heb ik speciaal gekocht want hij dronk in begin nergens uit en alle andere genoemde bekers had ik nog van broer (ook merkloze tuitbeker geprobeerd)

vorig jaar

Mijn zoontje krijgt ook nog borstvoeding en wij gebruiken sinds 6 maanden oud deze: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf551-05-drinkbeker-6-m-200-ml-blauw/9300000006206097?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik vind het vooral fijn dat de speen plat is (zoals met de tepel, die wordt ook plat gedrukt tegen de gehemelte) en heeft dus hetzelfde idee als met borstvoeding.

vorig jaar

Ons dochtertje is gek van haar Trixie tuitbeker, dit is geen antiekbeker maar ze kunnen er wel makkelijk uit drinken. Ze drinkt er ook haar AR melk uit. Wegens spierzwakte heeft ze sinds november 2023 een sonde en kan ze niet uit gewonen flessen drinken omdat ze onvoldoende zuigkracht heeft. Wij gebruiken die beker dus voor zowel water als melk, soep lukt ook op die manier.