11 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 5 heb ik vertelt dat de baby uit mijn vagina komt. Toen wast klaar:p

3 jaar geleden

Reactie op Misssuuzz

Mijn zoontje van 5 heb ik vertelt dat de baby uit mijn vagina komt. Toen wa ...
Onze jongens nooit naar gevraagd 😂😂 Maar ze zit me echt aan te kijken van top tot teen… zo van nou…. Hoe zit dat dan? 🙈

3 jaar geleden

Ik zou het gewoon uitleggen hoe het is :)

3 jaar geleden

Mijn neefje van 5 denkt dat ik de baby ga uitpoepen 😆

3 jaar geleden

Onze dochter van 2 vroeg er ook naar en die heb ik ook de waarheid verteld.

3 jaar geleden

Moeders hebben daarvoor een speciale babyuitgang bij de geslachtsdelen. En als dat niet lukt helpt de dokter via de buik. Wil ze meer weten, dan vraagt ze vanzelf door, maar ook goede kans dat ze hiermee voor nu tevreden is. Ik zou eerlijk antwoord geven, gedoseerd op wat ze nu aankan. En de ene vraagt meer door dan de andere.

3 jaar geleden

Wist je dat kinderen alleen maar opslaan waar ze zelf aan toe zijn om te begrijpen. Mits jij er normaal over doet tenminste. Als je iets heel geheimzinnig of grappig maakt dan is het interessant voor ze. Als je ze gewoon de waarheid verteld slaan ze daarvan op wat ze zelf kunnen begrijpen en verwerken en de rest vergeten ze al weer. Misschien maakt dat het voor jezelf ook makkelijker. Ik zou gewoon vertellen dat een vrouw/meisje/mama daar beneden 3 gaatjes heeft. 1 om te plassen 1 om te poepen en 1 waar een kindje uit kan komen. Waarschijnlijk is dat voor haar ook gewoon al voldoende en gewoon normaal. Meestal maken wij het als volwassenen zo moeilijk terwijl een kind na een simpele uitleg weer verder gaat tot de orde van de dag😆 succes!

3 jaar geleden

Zoontje van 6 jaar vroeg hetzelfde, verteld dat de baby uit de buik komt en dat de zuster daarmee gaat helpen. Dat het nog een beetje moeilijk voor hem is om het nu allemaal al te snappen, maar dat als hij wat groter is wij hem dat allemaal nog gaan vertellen.

3 jaar geleden

Onze zoon van bijna 5 vroeg er ook om. Gewoon het verhaal verteld zoals het is. Natuurlijk zonder alle details. Hij snapte het en vond het prima. Dan is het maar duidelijk toch

3 jaar geleden

Ik heb het gewoon gezegd hoe het zit dochter is 6

3 jaar geleden

Mijn antwoord is altijd: “wat denk je zelf” . Hier bijna 5 zei: die snijdt de dokter uit je buik met een scherp mes of je poept hem uit. Dus mijn reactie was: “dat klopt”