8 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb deze buggy niet, maar wil je wel adviseren om een goede kinderwagen te kopen waar een baby in kan liggen op een goed matrasje. Je autostoel als kinderwagen gebruiken lijkt mij geen verstandige optie, omdat een maxi cosi niet goed is voor een baby (Als ze er te lang in zitten)
Is de Joolz Aer niks voor je? Erg compact, heb je ook een wieg voor.
3 jaar geleden
een buggy is helaas altijd minder comfortabel voor je kindje dan een kinderwagen met stevige bak.
Wat zoek je voor het reizen? Een buggy die ook als handbagage kan?
Qua buggy zou je ook de Cybex Libelle kunnen overwegen met adapters voor de Cybex Cloud Z i-size, dat autostoeltje kan op de buggy, én kan nagenoeg helemaal plat waardoor het voor het rugje fijner is dan de standaard groep-0 autostoel.
Niet je vraag, maar toch:
Verder zou ik, wanneer je geen kinderwagen koopt, investeren in een goed draagsysteem. Een draagconsult en een goede ergonomische draagzak zijn ideaal voor een kindje, heel compact en ook fijn op reis. Het is wel zo dat de ene draagzak/draagdoek de andere niet is, dus wat fijn voor jou/jullie is, zul je echt zelf moeten ontdekken door bijv. bij een consult te passen.
3 jaar geleden
een buggy is helaas altijd minder comfortabel voor je kindje dan een kinderwagen met stevige bak.
Wat zoek je voor het reizen? Een buggy die ook als handbagage kan?
Qua buggy zou je ook de Cybex Libelle kunnen overwegen met adapters voor de Cybex Cloud Z i-size, dat autostoeltje kan op de buggy, én kan nagenoeg helemaal plat waardoor het voor het rugje fijner is dan de standaard groep-0 autostoel.
Niet je vraag, maar toch:
Verder zou ik, wanneer je geen kinderwagen koopt, investeren in een goed draagsysteem. Een draagconsult en een goede ergonomische draagzak zijn ideaal voor een kindje, heel compact en ook fijn op reis. Het is wel zo dat de ene draagzak/draagdoek de andere niet is, dus wat fijn voor jou/jullie is, zul je echt zelf moeten ontdekken door bijv. bij een consult te passen.
3 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
een buggy is helaas altijd minder comfortabel voor je kindje dan een kinder ...
op één of andere manier staat mijn reactie dubbel, maar uiteraard is het maar 1x bedoeld.
Succes in je overwegingen!
3 jaar geleden
Wij hebben de Joolz Aer. Wieg + buggy. Deze is volledig inklapbaar incl wieg. Hij neemt weinig ruimte in beslag en wij zijn er erg blij mee. Wij hebben hem bij de prenatal in de uitverkoop gekocht!
3 jaar geleden
Wij hebben ook weinig ruimte. De easywalker harvey is vrij licht en compact in mijn ervaring en kun je met adapters en maxicosi op plaatsen. Ik heb een soort haak in de gang waar ik het frame aan kan ophangen, omdat ie niks weegt gaat dat makkelijk.
Zoals eerder gezegd, ik zou geen maxicosi gebruiken ter vervanging van een wandelwagen. Zo'n wieg met matrasje is ergonomisch echt veel beter voor de kleine.
Misschien een draagzak? Die hebben wij heel veel gebruikt, neemt weinig ruimte in en als je een goede koopt is deze wél ergonomisch verantwoord om eventueel uren mee te wandelen. Al vanaf de geboorte. Een autostoel is dat helaas niet.
3 jaar geleden
Wij hebben deze buggy gebruikt voor ons zoontje voor op vakantie. Hij was toen bijna een jaar oud. Ik vond het echt geen fijne buggy. Ons zoontje hing er in en vond hem zelf kwalitatief ook matig. Niet stevig en reed niet soepel. Wij hebben hem alleen voor de vakantie gebruikt en zijn thuis gewoon weer de kinderwagen gaan gebruiken. Ik zou hem dus niet aanraden. Zeker niet voor een pasgeboren baby.
3 jaar geleden
Via veepee staan er momenteel buggy's van maxi cosi met korting te koop. Ik heb daar nu de adorra 2 besteld. Via bol.com heb ik de oria reiswieg erbij besteld. Sommige kleuren zijn daar nu 119...
Ik zou een pasgeborene echt niet in een buggy laten liggen, dit biedt echt onvoldoende steun!