11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit soms wanneer de slangetjes niet goed erin zitten (zowel aan de flesjes als in de pomp). Of als die gele dingetjes nat zijn geloof ik kan het ook nog weleens.

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Ik heb dit soms wanneer de slangetjes niet goed erin zitten (zowel aan de f ...
Ja klopt, maar dit heb ik al gecontroleerd, daar zit het probleem niet 🥲

2 jaar geleden

Bij mij helpt ook vaak het opnieuw in en uit elkaar halen, maar dat heb je al gedaan zo te lezen. Logischerwijs zit er dan ergens een lek, zie je misschien ergens een beschadiging? Je kunt ook door één slangetje dicht te houden al kijken aan welke kant het zit en zo verder zoeken. Gelukkig zijn de meeste onderdelen los te bestellen (membraan etc), of misschien zit er nog garantie op?

2 jaar geleden

Heb je niet een te groot borst schild erop zitten?

2 jaar geleden

Reactie op Meer90

Kan dat zo’n groot effect hebben dan? Dat je helemaal niet vacuüm zuigt?

2 jaar geleden

Reactie op LenaLijn

Ja ik merkte daar wel echt een groot verschil tussen!

2 jaar geleden

Reactie op LenaLijn

Jazeker! Sterker nog, bij mij kon ik m’n tepel er goed in doen, maar was het net niet goed genoeg en zoog ie niet goed vacuüm aan. Dan moest ik wat trekken en schuiven en dan ging het wel. Ik heb van mezelf nogal grote en slappe borsten met vlakke tepels, dus het was een flink gedoe. Handsfree was bijvoorbeeld ook echt niet mogelijk, ik moest de schulden echt continue met m’n handen vasthouden. Ben er ook na een maand mee gestopt, het was gewoon te zwaar. Niet dat dat jou gaat gebeuren hoor, maar de schilden in de juiste maat correct op je borst zetten is wel echt belangrijk, anders zuigt t idd niet vacuüm. Deed hij het eerst wel en nu niet? Dan idd even alle onderdelen inspecteren. Nooit gedaan? Dan even kijken of je hem op de juiste manier aansluit bij jezelf, vraag desnoods een lactatiekundige (hebben ze vaak ook via het CB mocht je dat makkelijk vinden).. Succes! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Meer90

Was bij mij ook idd! Met een te groot schild gebeurde er bijna niks…

2 jaar geleden

Zo te lezen is je borstschild te groot.

2 jaar geleden

Oké super bedankt allemaal😊, ik ga een maatje kleiner proberen. Ben benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op LenaLijn

Oké super bedankt allemaal😊, ik ga een maatje kleiner proberen. Ben benieu ...
Ik heb van Medela ook de compressie BH gekocht. Die vind ik ook heel fijn - je doet hem zo om (ik doe hem over mn kleren met mn borsten bloot) en werkt heel goed. Daar bleven bij mij de kolf apparaten goed in zitten (ik heb een Medela flex oud model)