4 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik de medela hands free momenteel en ben er echt heel erg blij mee. Je zet de cups in je bh en hebt je handen verder vrij. De zuigkracht is ook echt prima denk ik, al heb ik wel een sterk toeschietreflex dus ben misschien niet de beste beoordeler daarvan. Ik heb daarnaast nog een goedkopere calypso, heel veel gebruikt bij de vorige kleine, en daarvan is de zuigkracht wel echt veel minder. Maar deze is ook zes maanden lang zo'n acht keer per dag gebruikt geweest toen.

2 jaar geleden

Vriendin van mij heeft beide, ze heeft zelf de freestyle (oude stijl) aangeschaft 4 jaar geleden. En ze test nu de hands free. Zelfde productie (belangrijk) en ook instelbare zuigkracht en echt mega handig want je stopt ze zo in je bh. Kastje kan je aan je hand hangen. Dus kan je ook doen tijdens het autorijden. Zij kolft alleen maar, en nu al meer dan 8 maanden. Volgens haar echt een aanrader die handsfree, sowieso als je van plan bent langere tijd te kolven de investering waard.

2 jaar geleden

Bij m’n 1e dochter de freestyle flex gebruikt voor een dik half jaar en heel tevreden over. Wilde toch makkelijker kunnen typen / schrijven met werk bij het voeden nu van m’n 2e dochter (1,5 week oud) zonder dat die toeters voor m’n voorgevel in de weg zitten. Nu de freestyle handsfree aangeschaft en vandaag voor het eerst geprobeerd. Ik vind ze echt superfijn en ze zijn enorm praktisch. Het ziet er alleen echt niet natuurlijk uit (heel rare vorm borst onder het shirt), dus zou het echt vanuit praktische overweging doen. Als je ermee in het openbaar wilt kolven raadden ze een Elvie pump aan (was qua inhoud voor mij niet voldoende, de Medela heeft meer volume zodat je maar 1x hoeft te kolven per ‘voeding’).

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik ga voor de hands free!:)