6 Reacties

één jaar geleden

Een echo onderzoek is een dynamisch onderzoek, dus met 1 plaatje kan je weinig. Het lijkt me minder waarschijnlijk dat het een cyste is want daar zit meestal vocht in (= zwart op echo). Ik zou je verloskundige vragen als je je zorgen maakt.

één jaar geleden

Heel vaag beeld sowieso... Ik zou ook de verloskundige bellen en niet meer zelf echo's maken.. ^^'

één jaar geleden

Ja ik heb ook filmpjes maar dat kan je hier natuurlijk niet uploaden 😅 Die echoapparaat is idd geen gynaecologisch high Zech ding maar altijd wel genoeg om je baby even te zien schoppen, drinken of wat dan ook. Dus daarom wel leuk om te doen. Maar merk dat ik me toch een beetje zorgen maak erover omdat ik me niet kan bedenken wat het is 😞 Zal zo even bellen, is denk ik beter

één jaar geleden

Zit er niet per ongeluk een darmlis voor je beeld? Op een enkel plaatje is dit nauwelijks te beoordelen

één jaar geleden

Ze zegt dat dat het hoofd is, maar ik vind dat toch wel een gekke hoek om het hoofdje te zijn of wat denken jullie 🫣

één jaar geleden

Reactie op Jana307

Ze zegt dat dat het hoofd is, maar ik vind dat toch wel een gekke hoek om h ...
Geloof nou gewoon je verloskundige! Geen zorgen maken en geen echo meer zelf maken!