26 Reacties
17 dagen geleden
Ik had er op een gegeven moment 6 weken tussen zitten.. dus 2 weken te laat. Was toen niet zwanger. Inmiddels wel
17 dagen geleden
Afgelopen ronde ook gehad. Al sinds het weer op de rit is cyclus van 28/29 dagen en ineens was die 32 dagen 😅
15 dagen geleden
Reactie op Paulinex93
Ik had er op een gegeven moment 6 weken tussen zitten.. dus 2 weken te laat ...
Hier ook onregelmatig en aan een 2e te denken. Maar dan moet er al flink regelmatig geklust worden of ovulatietesten. Anders heb ik namelijk geen idee wanneer de ovulatie ongeveer zou plaats vinden🥲
15 dagen geleden
Reactie op Frostt
Hier ook onregelmatig en aan een 2e te denken. Maar dan moet er al flink re ...
Nee precies! Ik denk dat wij ook wel mazzel hebben gehad hoor. Heb geen ovulatietest gedaan en was ook onregelmatig. Hebben ook niet bewust heel regelmatig 'geklust' haha. Maar toch binnen 3 maanden gelukt
14 dagen geleden
Reactie op Frostt
Hier ook onregelmatig en aan een 2e te denken. Maar dan moet er al flink re ...
Ik was ook superonregelmatig. Eigenlijk net besloten om nog niet voor een 4e te gaan, vanwege allemaal praktische redenen en toen bleek ik ineens zwanger 🙈
Twee jaar over de 3e gedaan, allemaal vertiliteitsonderzoeken gehad. En deze was er zomaar ineens....
14 dagen geleden
Ja hoor ! Sinds na mijn bevalling is mijn cyclus echt zoooo anders.
Zolang het er komt zal alles wel in orde zijn , soms speelt stress ook wel een rol. Nu we mama zijn ervaren we zoveel emoties dat wij het soms zelf niet eens door hebben en ons lichaam wel !
Moesten ze nu echt langer dan 2 weken later komen of je ervaart meer pijn als ervoor zou ik dan eens de gynaecoloog raadplegen maar voor de rest, no worries 😉
14 dagen geleden
Reactie op SH1994
Ja mijn hele cyclus is door de wat, ben inmiddels 14 maanden geleden bevall ...
Heb je borstvoeding gegeven? Voor zwangerschap je cyclus wel altijd goed?
Ik werd zelf maar niet ongesteld na de bevalling. Bleek een prolactinoom te hebben 😬 wil je niet bang maken, maar dat poliepje had wel gevolgen voor mijn cyclus. Nu met medicatie flink gekrompen en cyclus kwam vrij snel weer op gang. Maar misschien goed om even in je achterhoofd te houden
8 dagen geleden
Reactie op Frostt
Wat fijn! Hoop dat dat bij ons ook zo mag gaan.. gefeliciteerd😘
Ik hoop met je mee! Dankjewel