26 Reacties

17 dagen geleden

Ik ben al 1 week te laat en ben niet zwanger🙃

17 dagen geleden

Reactie op SLYX

Ik ben al 1 week te laat en ben niet zwanger🙃
Ja zo vreemd hé! Had jij hiervoor ook een "regelmatige" cyclus?

17 dagen geleden

Ik had er op een gegeven moment 6 weken tussen zitten.. dus 2 weken te laat. Was toen niet zwanger. Inmiddels wel

17 dagen geleden

Reactie op Asmae1990

Ja zo vreemd hé! Had jij hiervoor ook een "regelmatige" cyclus?
Ja afgelopen 2 maanden wel regelmatig! Maar geef ook nog steeds borstvoeding.

17 dagen geleden

Ja ik geef geen borstvoeding en zwanger is ook uitgesloten. Vreemd

17 dagen geleden

Ben je deze cyclus ziek geweest of wat stress gehad? Dat kan voor een latere eisprong zorgen en daardoor verschuift je menstruatie 😊

17 dagen geleden

Ooh, schiet me net te binnen dat ik blaasontsteking heb gehad en aan de antibiotica moest 3 weken geleden. Misschien dat dat ook een rol speelt.

17 dagen geleden

Afgelopen ronde ook gehad. Al sinds het weer op de rit is cyclus van 28/29 dagen en ineens was die 32 dagen 😅

16 dagen geleden

Ja hoor, dat kan heel onregelmatig zijn!

16 dagen geleden

Inmiddels al 4 dagen later. Vind het maar gek 😄

15 dagen geleden

Reactie op Paulinex93

Ik had er op een gegeven moment 6 weken tussen zitten.. dus 2 weken te laat ...
Hier ook onregelmatig en aan een 2e te denken. Maar dan moet er al flink regelmatig geklust worden of ovulatietesten. Anders heb ik namelijk geen idee wanneer de ovulatie ongeveer zou plaats vinden🥲

15 dagen geleden

Reactie op Frostt

Hier ook onregelmatig en aan een 2e te denken. Maar dan moet er al flink re ...
Nee precies! Ik denk dat wij ook wel mazzel hebben gehad hoor. Heb geen ovulatietest gedaan en was ook onregelmatig. Hebben ook niet bewust heel regelmatig 'geklust' haha. Maar toch binnen 3 maanden gelukt

14 dagen geleden

Reactie op Frostt

Hier ook onregelmatig en aan een 2e te denken. Maar dan moet er al flink re ...
Ik was ook superonregelmatig. Eigenlijk net besloten om nog niet voor een 4e te gaan, vanwege allemaal praktische redenen en toen bleek ik ineens zwanger 🙈 Twee jaar over de 3e gedaan, allemaal vertiliteitsonderzoeken gehad. En deze was er zomaar ineens....

14 dagen geleden

Reactie op QueXan

Ja hoor, dat kan heel onregelmatig zijn!
Mijn cyclusduur zag er zo uit qua aantal dagen: 14-14-16-28-32-40-34-31- zwanger!

14 dagen geleden

Ja hoor ! Sinds na mijn bevalling is mijn cyclus echt zoooo anders. Zolang het er komt zal alles wel in orde zijn , soms speelt stress ook wel een rol. Nu we mama zijn ervaren we zoveel emoties dat wij het soms zelf niet eens door hebben en ons lichaam wel ! Moesten ze nu echt langer dan 2 weken later komen of je ervaart meer pijn als ervoor zou ik dan eens de gynaecoloog raadplegen maar voor de rest, no worries 😉

14 dagen geleden

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Nu al 6 dagen te laat. Heb echt nog nooit een afwijkende cyclus gehad. Zwanger ben ik niet. De huisarts geeft aan dat het gewoon kan, maar ik vind het zelf vreemd omdat het nooit eerder is gebeurd.

14 dagen geleden

Ja mijn hele cyclus is door de wat, ben inmiddels 14 maanden geleden bevallen, ene keer is het na 30 dagen, dan weer na 35 dagen, dan weer 28 dagen. Snap er helemaal niks meer van...

14 dagen geleden

Reactie op SH1994

Ja mijn hele cyclus is door de wat, ben inmiddels 14 maanden geleden bevall ...
Heb je borstvoeding gegeven? Voor zwangerschap je cyclus wel altijd goed? Ik werd zelf maar niet ongesteld na de bevalling. Bleek een prolactinoom te hebben 😬 wil je niet bang maken, maar dat poliepje had wel gevolgen voor mijn cyclus. Nu met medicatie flink gekrompen en cyclus kwam vrij snel weer op gang. Maar misschien goed om even in je achterhoofd te houden

8 dagen geleden

Reactie op Paulinex93

Nee precies! Ik denk dat wij ook wel mazzel hebben gehad hoor. Heb geen ovu ...
Wat fijn! Hoop dat dat bij ons ook zo mag gaan.. gefeliciteerd😘

8 dagen geleden

Reactie op Frostt

Wat fijn! Hoop dat dat bij ons ook zo mag gaan.. gefeliciteerd😘
Ik hoop met je mee! Dankjewel