7 Reacties

3 dagen geleden

Wanneer ze daar klaar voor is 馃槀 onze dochter slaapt in haar grote bed ook gewoon in een slaapzak want deken wilt ze echt niet. Prima toch? Komt vanzelf wel.

3 dagen geleden

Mijn dochter vind het heerlijk als ik een dekentje over haar voeten doe haha. Alleen ze kruipt altijd helemaal naar boven, dus ze ligt ook gewoon nog in een slaapzak. Nu is dat dekentje vaak ook gewoon nodig, want het wordt vrij koud bij ons. Maar het is dat ze er zelf om vroeg. Dus begin als ze er klaar voor is.

3 dagen geleden

Bij ons gebeurde het pas toen ze kussen had en een peuter bed. Maar ze slaapt ook nog in der slaap zak halve wegen De nacht zijn de dekens weg.

3 dagen geleden

Hier nog een slaapzak en ze wil er sinds 2 maanden er een dekentje overheen, gaat prima en slaapt nog in ledikant.

3 dagen geleden

Wij zijn er vorig jaar zomer mee begonnen met idee als hij zonder ligt is het niet te koud, maar eigenlijk ligt hij bijna nooit zonder en wel dan trekt hij hem zelf weer over zicht heen. Slaapzakken werden te kort dus gelukkig is het gelijk goed gegaan en gaat het nog steeds goed.

3 dagen geleden

Ik moest echt wachten tot mn zoontje er klaar voor was. Eerder moest hij er niks van weten. En nu moet ik het over hem heen leggen als ik hem in zn slaapzak in bed leg (hij heeft dan ook wel een koud kamertje), maar hij vind het nu heerlijk. Komt vanzelf denk ik 馃槉

2 dagen geleden

Mijn zoontje ligt sinds deze week in een peuterbedje maar nog wel in zijn slaapzak. Deken komt vanzelf wel.