7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ook menstruatie gerelateerde migraine. Ik heb juist is de laatste trimester daar last van gehad. Dacht eerst ook dat het misschien te maken had met een komende bevalling. Maar helaas was dat voor mij niet zo. Ik denk wel dat er zeker iets met de hormonen aan het veranderen is misschien zo op het laatst. Maar voor mij dus geen teken

2 jaar geleden

Ik heb ik week 38 nog een flinke aanval gehad en ben daarop niet gaan bevallen. Succes! Gezien je termijn kan je bevalling niet lang meer laten wachten

2 jaar geleden

Dank voor jullie reacties!

2 jaar geleden

Ik had de week voor mijn bevalling een aanval, of dat gerelateerd was aan de bevalling weet je natuurlijk niet. Maar je hormonen droppen wel aan het einde van je zwangerschap, dus in theorie zou het wel kunnen

2 jaar geleden

Bij mij wel! Bij mijn 1e had ik een migraine aanval (die heb ik echt maar heel heel weinig) en 2 dagen erna begon mijn bevalling.

2 jaar geleden

Reactie op Meer90

Bij mij wel! Bij mijn 1e had ik een migraine aanval (die heb ik echt maar h ...
Ooh ik hoop het zo! Dit geeft mij nog wat hoop. Vandaag 41+1 en ik wil zo graag thuis bevallen. De dagen tikken alleen verder zonder dat die kleine zich laat zien 馃槦! Bedankt voor je reactie!! Wie weet 馃崁

2 jaar geleden

Reactie op thegeek

Ik had de week voor mijn bevalling een aanval, of dat gerelateerd was aan d ...
Ja dit was precies mijn theorie door veranderende hormoon schommelingen dat je een migraine aanval krijgt omdat de bevalling eraan komt. Bedankt voor je reactie ik hoop t maar 馃崁鈽猴笍