14 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou zeker even bellen, beter betwr safe then sorry toch? Je hebt alles gedaan wat voorgeschreven is als je minder "leven" voelt dus dat gewoon zeggen en zeggen dat je je zorgen maakt. Volg vooral je gevoel, en je bent ze nooit tot last 😇. Sterkte, hopelijk is alles goed ❤️

2 jaar geleden

Altijd bellen, de baby krijgt niks mee van de warmte zijn/haar bad is nog steeds 37 graden dus minder beweging is zeker een reden voor een extra check. Op je zij is wat je zelf kan doen maar dit brengt blijkbaar onvoldoende bevesting + je merkt het al sinds gisteren.. je hebt alles geprobeert om niet te hoeven bellen maar nu is het tijd voor extra check

2 jaar geleden

Altijd bellen als je het niet vertrouwd. Zit toevallig nu ook in het ziekenhuis omdat ik de kleine amper tot niet heb gevoeld vanaf gisteren avond.

2 jaar geleden

Bellen! Babys hebben geen last van de warmte in de buik. Dus dat kan niet de reden zijn. Laat je het ons even weten? Succes! Toch altijd spannend

2 jaar geleden

Ik had dit ook 2 dagen terug! Toen toch gebeld en heb even een half uurtje aan de CTG gelegen + echo gelukkig was er helemaal niets aan de hand! Maar altijd contact opnemen als je minder voelt! Ik voelde de kleine ook veel minder een soort kleine plopjes voelde ik alleen. Nu gelukkig weer zoals voorheen! Maar ik zou gewoon de VK even bellen of het ZH mocht je medisch zijn! Beter te vaak dan te laat!

2 jaar geleden

Wel bellen hoor!

2 jaar geleden

Hier hetzelfde.. twijfel over bellen. Voel hem normaal veel en harder. Nu heel zachtjes dat ik af en toe twijfel of hij het is of gewoon wat anders. Maar heb een groot deel van de dag geslapen dus vind het lastig in te schatten..

2 jaar geleden

Reactie op MLE21

Hier hetzelfde.. twijfel over bellen. Voel hem normaal veel en harder. Nu h ...
Bellen bellen bellen bellen! Kan het niet vaak genoeg zeggen. Het is hun werk. Waarschijnlijk geeft je VK je zelfs op je kop als je niet belt, als je een goeie vk hebt tenminste. Succes!! 🤞🏻🤞🏻🌺🌺

2 jaar geleden

Als je het niet vertrouwd bellen idd. Ik moet wel zeggen de vorige keer toen het zo warm was had ik precies hetzelfde. Ik ben toen op controle geweest en alles was goed met de baby. Gisteren en vandaag voel ik de baby ook minder dan normaal. Ik maakte wel weer de link met het warme weer voor mezelf.

2 jaar geleden

Inmiddels hartje geluisterd bij de verloskundige die was goed. Nu aan de ctg in het ziekenhuis.. wat denk je, staat ie aan begint ie gelijk te bewegen. Je voelt je haast voor schut op dat moment haha. Moet 1 uur liggen maar nu al paar keer gevoeld, ben niet meer zo onzeker! Hartslag gaat wel soms van 117 naar 160-168. Maar dat zal vast goed zijn 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Emily2

Inmiddels hartje geluisterd bij de verloskundige die was goed. Nu aan de ct ...
Goed dat je gebeld hebt. En ik herken dat gevoel van bijna voor schut staan van mijn CTG tijdens mijn vorige zwangerschap. Maar dat maakt allemaal niet uit, het is belangrijk dat de baby is nagekeken en dat jij gerustgesteld bent.

2 jaar geleden

Ik herken dat ook hoor na mijn nachtje ziekenhuis maar weet je wat het is? Als je baby niet in je buik zou zitten maar naast je zou liggen zou je DIRECT bellen bij mindere beweging of niet reageren op. Dan zou je je niet 'voor schut' voelen maar super opgelucht als er niks blijkt te zijn. Omdat de babys nog in onze buik zitten hebben we eerder het gevoel dat we voor onszelf bellen, en ons aanstellen. Je belt niet voor jezelf. Je belt voor je kindje. Natuurlijk ga je dan! Dit inzicht gaf mijn oma mij en dat hielp mij enórm om over mijn belschaamte te komen😊

2 jaar geleden

Reactie op Emily2

Inmiddels hartje geluisterd bij de verloskundige die was goed. Nu aan de ct ...
Haha dit heb ik ook gehad bij mijn vorige zwangerschap! Gelukkig maar ☺️

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Op hele warme dagen voel ik de baby wel, maar ook minder en zachter dan andere dagen🤷‍♀️ Ik blijf ze wel vaak genoeg voelen zodat ik niet ongerust wordt. Anders zou ik gelijk bellen.