18 Reacties

2 maanden geleden

Woow die van jou is nog lekker aan de lare kant aangezien wij standaart 4:00 wakker zijn… ik snap het ook niet meer joh :(((

2 maanden geleden

Mischien komt het door de klok die verzet is? Of druk aan ontwikkelen. Hier is het juis hellemaal omgedraaid poos geleden ook midden in de nacht wakker om 2/3 uur niet meer gaan slapen en ni slaat ze tot 8 uur en dan speelt ze nog tot 9 soms dus kan echt wel uitslapen 🤩 voor hoelang is de vraag 😅 maar savonds slaapt ze van weer laat ze ligt altijd voor 8 uur in maaf voor ze slaapt kan wel 21.30 zijn of soms later

2 maanden geleden

Reactie op Lilymy

Mischien komt het door de klok die verzet is? Of druk aan ontwikkelen. Hier ...
Ja mij was het voorheen ook zo :(

2 maanden geleden

Reactie op sulek

Ja mij was het voorheen ook zo :(
Hopelijk komt weer terug

2 maanden geleden

Reactie op Lilymy

Mischien komt het door de klok die verzet is? Of druk aan ontwikkelen. Hier ...
Oh heerlijk. Hier precies andersom. Voor de wintertijd kon hij al (eindelijk) de laatste paar weken tot 8 uur uitslapen en nu is het weer 5:15-6:00 en ook dat hij in de nacht soms wakker wordt. Ben er zo klaar mee. Vooral omdat hij dan extreme driftbuien krijgt over de dag als hij zo vroeg wakker wordt en is het alleen maar huilen, zeuren en schreeuwen. Als hij uitslaapt dan is hij hrt liefste kindje van de wereld.. knuffelig, lachen, grapjes maken, gewoon heerlijk genieten. Hoop dat dat gauw weer terug komt..

2 maanden geleden

Reactie op Jool88

Oh heerlijk. Hier precies andersom. Voor de wintertijd kon hij al (eindelij ...
Hier okk drift buien okk alls ze lang geslapen heeft 🙈 zijn pittig

2 maanden geleden

Reactie op sulek

Woow die van jou is nog lekker aan de lare kant aangezien wij standaart 4:0 ...
Sta je dan ook echt op?

2 maanden geleden

Reactie op SharElaine

Sta je dan ook echt op?
Nee, ik neem haar bij mij en dan slaapt ze soms wel een half uurtje of max een uurtje uit, en dat met geluk :)))) Maar z ehuilt ook heeel veel in de nacht, huilend wakker/schreewen ze ziet nachtmerries volgens mij, is echt zielig om te zien/horen

2 maanden geleden

Reactie op sulek

Nee, ik neem haar bij mij en dan slaapt ze soms wel een half uurtje of max ...
Pff dat is wel heel pittig. Ik weet niet hoelang het al duurt? Maar kan het geen ongemak zijn, zoals oorpijn ofzo? Of dat ze het koud heeft?

2 maanden geleden

Reactie op SharElaine

Pff dat is wel heel pittig. Ik weet niet hoelang het al duurt? Maar kan het ...
Ja ze heedt zowiezo heel vaak oorpijn hoor , dus wii hebben een maand terug buisjes laten plaatsen. Iknwas er helemaal klaar mee… maar het speelt nog steeds…. Ik hoop dat ik ook binnenkort mijn nachtrust kan pakken net zoals jullie 💗

2 maanden geleden

Reactie op sulek

Ja ze heedt zowiezo heel vaak oorpijn hoor , dus wii hebben een maand terug ...
Ik heb vroeger ook veel oorpijn gehad als kind en dat is geen grap, dus snap wel dat "slecht" slaapt omdat ze natuurlijk niet graag ligt omdat dan de druk toeneemt. Ik hoop voor jullie dat de buisjes snel zullen helpen, geef het wat tijd 🍀

2 maanden geleden

Reactie op SharElaine

Ik heb vroeger ook veel oorpijn gehad als kind en dat is geen grap, dus sna ...
Aag lief bericht van je .. dank je wel…💗

2 maanden geleden

Moeder zijn is…. Vermoeiend!!! Nog nooit zo moe geweest in mijn leven 😅

2 maanden geleden

Reactie op steef448

Moeder zijn is…. Vermoeiend!!! Nog nooit zo moe geweest in mijn leven 😅
Hahaha helemaal mee eens🤣🩷

2 maanden geleden

Moeder zijn is.... je afvragen hoe uitslapen ook alweer voelde

2 maanden geleden

Ik dacht altijd heel naïef dat als je kind 2 is je wel weer meer slaapt. Maar ik blijf moe! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben

vorige maand

Reactie op HLOL

Ik dacht altijd heel naïef dat als je kind 2 is je wel weer meer slaapt. M ...
Haha dat dacht ik ook! 🥹😴

vorige maand

... vermoeiend en waar doe ik het soms voor. Een dreumes en een peuter in huis 🥴🥲