19 Reacties

3 jaar geleden

shein, primark?

3 jaar geleden

Deze is langer dan knielengte maar valt heel mooi! Draag hem nu met een korte blazer of korte trui.

3 jaar geleden

Ohhh yes dank jullie wel!!

3 jaar geleden

https://swanandthepeople.com/product/the-little-black-maternity-dress/ een vriendin van mij heeft deze en is echt prachtig en heel goede kwaliteit! Ook goed te combineren met een vest, trui of jasje.

3 jaar geleden

Ook na je zwangerschap kan je deze heel goed blijven dragen ivm de stretch. Geen aankoop voor slechts enkele maanden met je zwangerschap dus. Wel fijn voor deze prijs 😉

3 jaar geleden

Dit is ongeveer hetzelfde model als Het bevallingsjurkje. Maar het voordeel daarvan is dat hij ook als voedingsjurk gebruikt kan worden. En na de bevalling direct huid-op-huid.

3 jaar geleden

Kijk als eerst bij asos zou ik zeggen en daarna Zalando. Zij hebben echt veel strakke jurken.

3 jaar geleden

ASOS, boob design, opties op Vinted.. succes!

3 jaar geleden

Benieuwd welke panty/maillot jullie nu nog (ver)dragen? 😅

3 jaar geleden

Reactie op flaming

Ik heb zwangerschaps panty's van de hunkemoller. Zijn nu online maar 4 euro

3 jaar geleden

Reactie op Sabina-l

Ik heb zwangerschaps panty's van de hunkemoller. Zijn nu online maar 4 euro ...
Ik kan ze niet vinden online, staan ze er nog op?

3 jaar geleden

Reactie op flaming

Ik heb een maatje groter gekocht en dat gaat nu nog goed. Heb wel alvast een paar zwangerschaps panty's van H&M klaarliggen.

3 jaar geleden

Reactie op DTuMa

Ik kan ze niet vinden online, staan ze er nog op?

3 jaar geleden

Tip voor panty’s: vanaf vandaag als je 4 of meer koopt bij Hema -50%. 🙃

3 jaar geleden

Deze kost wat, maar zit heerlijk. Vind het heel fijn dat het verder niet eruit ziet als een zwangerschapsjurk en je hem daarna ook nog aan kan! https://swanandthepeople.com/?gclid=CjwKCAiAxvGfBhB-EiwAMPakqgZfK_EFQykvpyC_ig_VsZe5riZ6KfPrANx-jzX1ckBhiucZdf9bbBoCz8QQAvD_BwE

3 jaar geleden

Reactie op IrisW93

Deze is langer dan knielengte maar valt heel mooi! Draag hem nu met een kor ...
Heb je hier toevallig een linkje van? Ik vind hem ontzettend leuk! Maar kan hem niet vinden..

3 jaar geleden

Reactie op Justme-

Heb je hier toevallig een linkje van? Ik vind hem ontzettend leuk! Maar kan ...