17 Reacties
2 jaar geleden
Straks leer ik het wel
Mama, je bent de beste plek om te zijn. Ik ben zo blij dat ik telkens weer bij je mag komen. Ik vind het ook vervelend dat ik het niet gewoon vragen kan, maar ik ben heel blij dat je luistert als ik roep.
Straks kan ik er voor jou zijn. Of voor mijn broertjes of zusjes, of vriendjes op school. Je leert me als de beste hoe je goed voor iemand kan zorgen. Je leert me dat je luistert, zelfs als ik het niet vragen kan. Je leert me dat ik veilig ben, zelfs als ik me niet zo voel. Je leert me dat je van me houdt, zelfs als je heel erg moe bent.
En mama, ik hou van jou.
2 jaar geleden
Wat een prachtig stuk, kom het tegen op het moment dat ik echt dacht ‘neee geen zin om te voeden, laat me slapen..’ toen ik begon te lezen meteen huilie huilie😭 en voel een enorme dankbaarheid dat ik het stuk nu tegenkwam! Vol liefde kunnen genieten van het geven van bv. Nu snel proberen te slapen😴
2 jaar geleden
Ik ben dit om half 2 ‘s nachts aan het lezen terwijl ik op het forum zit om te zorgen dat ik wakker blijf zodat m’n kleintje veilig op mijn borst kan slapen omdat dat alleen in de co sleeper nog niet lukt. Ze is bijna drie dagen oud nu. De tranen stromen hoor 🤍
2 jaar geleden
Reactie op Juliaskinderwens
Ik ben dit om half 2 ‘s nachts aan het lezen terwijl ik op het forum zit om ...
Denk ook goed aan jezelf! 💗
2 jaar geleden
Reactie op Juliaskinderwens
Ik ben dit om half 2 ‘s nachts aan het lezen terwijl ik op het forum zit om ...
Hee, misschien heb je hier wat aan; bedje voor verwArmen, en inbakeren in een hydrofiel die jij op je huid gedragen hebt. Babys kan je gelukkig nog flink voor de gek houden. Dan denkt de kleine dat ze bij je ligt🥰 denk aan jezelf want herstel en slaap is vet belangrijk!