11 Reacties

13 dagen geleden

Ik zie geen foto 🤷🏼‍♀️

13 dagen geleden

Er zit geen foto bij maar er zijn ook heel veel kinderziektes met vlekjes en bultjes. Ook veel onschuldige vlekjes en bultjes haha. Als het jeukt dan wellicht waterpokken? Zouden er dan meer moeten worden.

13 dagen geleden

Hier is een foto ik zie net dat de foto niet geüpload werd sorry dames.

13 dagen geleden

Ik denk dat er een probleem is met de app heb al 2x een foto toegevoegd maar telkens niet zichtbaar 🙄

13 dagen geleden

Muggenbeten in deze tijd van het jaar in Nederland is niet heel waarschijnlijk. Slaapt hij in een slaapzak? Draagt hij een romper? Dan is muggenbeten nog onwaarschijnlijker Ik denk een kinderziekte, maar ook ik kan geen foto zien.

13 dagen geleden

Reactie op Hannelore13

Muggenbeten in deze tijd van het jaar in Nederland is niet heel waarschijnl ...
Ik heb zelf een maand terug 5 muggenbulten gehad 😅 die beesten zijn er altijd als ze je lusten... maar zoontje hier heeft de waterpokken, dus wij zijn van alle markten voorzien 🤪 er heerst van alles helaas

13 dagen geleden

Dames het zijn de waterpokken 🙈

13 dagen geleden

Reactie op Suuz_91

Ik heb zelf een maand terug 5 muggenbulten gehad 😅 die beesten zijn er alt ...
Heb je misschien tips voor de waterpokken is net begonnen verspreiden zowat? 🙈

13 dagen geleden

Reactie op anewmommy

Heb je misschien tips voor de waterpokken is net begonnen verspreiden zowat ...
Zetpil eventueel tegen ongemak. Havermout badje (havermout in sok, washandje oid dichtbinden en laten weken in badje). Dit kan helpen tegen de jeuk. Verder heb je bij de drogist verschillende verkoelende middelen, maar hier was het bij mijn oudste heel wisselend of het echt hielp. Wat je ook kan doen is proberen bij erge jeuk kort een coldpack (met doek eromheen uiteraard!) er tegenaan te houden. Kou helpt ook tegen jeuk. Sommige mensen smeren ook sudocreme voor sneller uitdrogen, weet nou niet of het echt werkt. Had dit in de luier regio wel gedaan, maar verder niet.

13 dagen geleden

Reactie op anewmommy

Heb je misschien tips voor de waterpokken is net begonnen verspreiden zowat ...
Wij hebben iedere avond een havermoutbadje (normaal douchen we hem 1 keer per week), foam op z'n rug (lijkt goed te werken maar op zijn buik en gezicht grijpt hij erin en wil dan in z'n ogen wrijven) en sudo/billenzalf op de plekjes. Eentje leek te gaan ontsteken, maar doorgaan met sudo was het advies van de huisarts en het lijkt te werken! Tis wel echt sneu hoe het zich verspreid, maar inmiddels lijken de plekjes die nieuw komen minder fanatiek en minder

13 dagen geleden

Bedankt voor de tips dames heb hem zonet in badje gedaan met havermout 💕