12 Reacties
2 jaar geleden
Sorry ik vind het als naam echt niks. Ken je de betekenis achter de naam? Gewoon doen uiteraard als je het mooi vindt maar voor mij is “een adonis” een knappe charmeur die wel raad weet met vrouwen.
2 jaar geleden
Totaal niet mijn smaak, de naam Adonis.
Schept toch verwachtingen wanneer iemand binnenkomt.
En mij lijkt het vreselijk je als volwassen man zo te moeten voorstellen.
Ik zou trouwens afkorten tot Ad, Adje, Addie.
2 jaar geleden
Reactie op Aardbei2
Nee ik denk dat je dan de betekenis van Adonis niet helemaal weet 🙈 ik zou ...
Stel dat het een jongen wordt met een niet zo atletisch lichaam is dit ook echt voer voor pesterijen... sorry ben heel eerlijk! Hoop dat je dat ook graag wil aangezien je de vraag open en eerlijk stelt...
2 jaar geleden
Ik denk dan meteen aan de Griekse mythologie, waar Adonis in voor komt. Lees even over zijn leven volgens deze mythologie en beslis dan. Ik zou het persoonlijk niet doen :) Maar als jullie er nog steeds blij mee zijn, doen!
Afkorting kan Don zijn, maar ook Ad.
2 jaar geleden
Reactie op Aardbei2
Stel dat het een jongen wordt met een niet zo atletisch lichaam is dit ook ...
Ja dat niet alleen maar als er iemand komt solliciteren die zo heet dan heb je ook daar van tevoren al een ander beeld bij dan bij een Ilias, Liam, Lucas of Ezra bijv.
2 jaar geleden
Reactie op NumberTwoOnTheWay
Ja dat niet alleen maar als er iemand komt solliciteren die zo heet dan heb ...
Klopt. Ik ben het zelf niet zo eens met alle 'als jullie het mooi vinden gewoon doen'! Soms moet je even eerlijk zijn en een kind in bescherming nemen 🥸 zo ken ik iemand die Diva heet en dat vind ze echt vre-se-lijk, zoveel mee getreiterd. Dan kunnen de ouders het mooi vinden maar die hoeven er niet mee te leven....