12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb van goedgemerkt en zijn al heel vaak in de vaatwasser geweest en zitten er nog op. Enige stickers bij hun voor de schoenen die blijven niet zitten.

2 jaar geleden

Ik heb ze bij simply colors vandaan

2 jaar geleden

Goedgemerkt.nl 😁 Heel handig en blijven goed zitten! Voor slaapzak gebruik ik een watervaste of textielstift.

2 jaar geleden

Wij hebben een Dymo labelprinter en dat werkt goed. Veel goedkoper ook met meerdere kinderen dan wanneer je stickers bestellen moet. Wij moeten de fopspeen, fles, speenring, flessendop en poedertoren markeren, dus er gaan flink wat stickers doorheen. Wel moet je ze van de labelwriter wat sneller vervangen, na verloop van tijd is de naam niet meer leesbaar. Afhankelijk van welke onderdelen je wilt merken, kun je ook zo'n siliconen naambandje om de fles doen Slaapzak: initialen met watervaste stift in label zetten. Oa bij Hema kun je watervaste stift met dunne punt kopen. Aan de jas en tas hebben we een tassenhanger van goedgemerkt. Na anderhalf jaar zien die er nog uit als nieuw. Voor deze baby dus ook gekocht. Muts, sjaal: op label initialen. Wantjes: met koord door de mouwen van de jas, zodat ze daarbij blijven Bij schoenen zet ik ook met dunne watervaste stift initialen of achternaam op de zool tussen de ribbels. Blijft ook goed zitten. Bij laarzen idem, hoog in de schacht.

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Wij hebben een Dymo labelprinter en dat werkt goed. Veel goedkoper ook met ...
Flessen steriliseer ik niet meer, die gaan alleen nog in de vaatwasser mee.

2 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! :)

2 jaar geleden

Goedgemerkt!

2 jaar geleden

Ik ben van plan om de sticker op de dop te plakken, die hoeft in principe niet voortdurend gewassen te worden.

2 jaar geleden

Je kan speentjes met naam laten bedrukken. Ik heb voor de flessen een flessenband met naam besteld, mijn oudste heeft ze ook gehad voor de kdv, dat werkt prima. Ik was namelijk bang dat de stickers elke keer los zouden laten tijdens het afwassen van de fles. En in kleding schoenen en jassen schrijf ik de naam gewoon met balpen of stift, uiteraard wel op een labeltje of een plekje binnen in.

2 jaar geleden

Wij hadden voor onze oudste stickers van goedgemerkt. Alleen heb ik het lang niet op zoveel geplakt als de meeste 😂. Fles alleen op de dop. Poedertoren wel op elk dingetje, omdat hij KMA voeding kreeg. Verder heb ik nooit spenen, jassen, schoenen of kleding gelabeld of iets in geschreven. Is altijd goed gegaan! Stickers bleven trouwens in vaatwasser prima zitten. Steriliseren van de dop en poederbakjes deed ik namelijk niet :). Dus kon de rest van de fles wel gewoon lekker uitkoken.

2 jaar geleden

Ja die van goedgemerkt blijven gewoon zitten na wassen en steriliseren. Ik had ze op de fles zitten en zijn altijd netjes gebleven. Geloof wel dat je ze de eerste 24 uur na plakken even met rust moet laten zodat het goed hecht. Maar ik ben erg tevreden over die stickers!

2 jaar geleden

Ik heb ook stickers van goedgemerkt! Plakte ze op elk bakje van de voedingstoren, fles en de naam in de jas schreef ik gewoon met een pen. De tas had ik besteld van simply colors. Die kun je helemaal personaliseren met naam, super handig! Ondertussen voor mijn 2e zoontje ook stickers besteld van goedgemerkt en geplakt op de voedingstoren (de stickers van mijn andere zoontje zitten er nog steeds op (zeker al 3 jaar)