6 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op SoLe
Geen verder tips helaas. Volgens mij heb je al alles eraan gedaan wat je op ...
Ja gelukkig wisselen we wel af. Besef me goed dat het erger kan en moeders zijn die er alleen voor staan. Het was ieder half uur raak vannacht. Bedankt voor je berichtje!
2 jaar geleden
Hoi, hier ook begonnen met een verkoudheid en dat werd bronchiolitis en een ontstoken luchtpijp. Heeft hier 3 weken geduurd. Om de 3 kwartier wakker... Leeg zuigen met een aspirator mocht niet meer omdat het neusslijmvlies beschadigd was, zoutoplossing kan geen kwaad, dat werkt wat verzachtend. Wij hebben nu ook druppels en ontstekingsremmer van de dokter.
Bovenstaande wat je hebt gedaan, doen wij ook. Ook een bak water in de kamer gezet met een druppel eucalyptus. Overdag kamertje luchten. Meer tips heb ik niet...
Komt goed, het wordt beter... Beterschap!
2 jaar geleden
Wij hebben toen ze 2 maanden was en in het ziekenhuis lag een hele lage dosering xylometasoline gekregen. Savonds 1 druppel in beide neusgaten hielp haar ontzettend
2 jaar geleden
Reactie op Mama van Em
Wij hebben toen ze 2 maanden was en in het ziekenhuis lag een hele lage dos ...
Dit ! Bij de huisarts vragen om deze neusspray of druppels. Wij kregen het toen van de kinderarts op de spoed omdat onze dochter zó ziek was door haar verstopte neusje. Met het uur knapte ze op. Mag je niet te vaak gebruiken dus wij kiezen ervoor om het alleen vóór de nacht te doen zodat ze tenminste de nacht wat rust kan pakken.
Heel veel succes!