Onze dochter van 16 maand. Is slechte slaper. Zins 3 maand gaat slapen beter. Ze slaapt zelf af en toe door. Maar merk dat als we weer drama nachten hebben dat ze vaak wakker word. Dat ik dat niet meer trek. Ik ook mijn man er wel vaker heen stuur. Maar dan gaat ze niet slapen en huilt ze steeds en dan slaap ik ook niet... blijf wakker van het gehuil. Dus ga ik er maar weer heen wand ik wil slapen .. misschien niet de manier maar ik moet er wel weer optijd er uit voor werk en dan voelt elke minut dat ik niet slaap als iets pijnlijkt
..
Maar ik ben zoooooooooo MOE!
Meer moeder die dit hebben? Ik voel me ook zo allen omdat ik het allen moet doen voor mijn gevoeld Omdat ze bij hem niet gaat slapen.
En ze is nu verkouden ... dus is nu drama der speen kan ze niet in krijgt ze geen lucht en drinken bij mij (borstvoeding) gaat ook moeilijk ze valt dan lastig in slaap.. pfff vind best zwaar moeder zijn .. en morgen gewoon weer helle dag aan moeten staan tot wij weer naar bed kunnen 😭 dat is meestal pas om 23.00 door weken van mijn man .. en nee veel eerder naar bed gaan wil niet moet nog af wassen en zo en dochter gaat pas om 8/9 uur naar bed. En dan lig ik net komt hij thuis en word ik weer wakker.