34 Reacties

2 jaar geleden

Manifest Casa de papel

2 jaar geleden

Ik zit nu maar alle afleveringen van kopen zonder kijken, te kijken op Videoland 😆 nu bezig met de Vlaamse seizoenen.

2 jaar geleden

Ik ben niet erg origineel maar ben terug the big bang theory aan't herbekijken 😁 Blijf me iedere keer krom lachen. Ook het nieuwe seizoen van Black mirror staat op Netflix 😊

2 jaar geleden

Bij mij staat sweet magnolia's nog op de onderzoek- lijst. Net vorige week The Crown afgerond

2 jaar geleden

Firefly lane kijkt lekker weg

2 jaar geleden

Perfil falso ☺️👌🏾

2 jaar geleden

De serie Babies kan ik echt aanraden! Ook heel leuk om samen met je partner te kijken.

2 jaar geleden

Op videoland B&B vol liefde België gekeken, wel vermakelijk! Verder bezig met New Amsterdam en Working Moms.

2 jaar geleden

Papadag op Netflix, zelfs mn man vind het hilarisch

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Bij mij staat sweet magnolia's nog op de onderzoek- lijst. Net vorige wee ...
Hele leuke serie en binnenkort nieuw seizoen!

2 jaar geleden

Firefly Lane vind ik erg leuk! Of Working Moms

2 jaar geleden

Op NLZiet heb je dag & nacht. Dat speelt zich af op een verloskunde afdeling in een ziekenhuis. Niet super realistisch denk ik (Dramaserie), maar vond het wel leuk, omdat het ook een beetje relevant als je zwanger bent.

2 jaar geleden

Good girls is een aanrader.

2 jaar geleden

Weet niet of het de beste serie is om tijdens een zwangerschap te kijken, maar the handmaids tale is wel gewoon een hele goede serie😆

2 jaar geleden

Reactie op Missmaart

Weet niet of het de beste serie is om tijdens een zwangerschap te kijken, m ...
😂😂😂

2 jaar geleden

Working moms Sweet magnolias Virgin river The Witcher Manifest Bridgerton Velvet

2 jaar geleden

Netflix-tips : - The big bang theorie - Never have I ever - New Amsterdam - Young Sheldon - To all the boys (alle 3 de films) -Lucifer! -stranger things

2 jaar geleden

Reactie op Missmaart

Weet niet of het de beste serie is om tijdens een zwangerschap te kijken, m ...
Haha ik was ermee begonnen maar vond het toch te deprimerend😁

2 jaar geleden

Ik vond "the let down" leuk, over een moedergroepje in het eerste jaar na de geboorte. Het is Australisch.

2 jaar geleden

Op netflix: - Manifest - stranger things - the 100 - vikings - giny and georgia - purple hearts - 3 delige film reeks 'fear street'