11 Reacties

3 jaar geleden

Oeeeh deze post miste ik ook nog. Bij de eerste wisten we het ook niet en had ik alleen maar 50 neutraal en 1 set maat 56. De rest heb je snel bij besteld. Maar met zomerkleuren vind ik neutrale kleding vinden ook lastiger!

3 jaar geleden

Ook al weet ik wel wat het wordt, ga ik wel voor neutrale kleding. Ik wil deze misschien halen, vind ik leuk voor zowel meisjes als jongens.

3 jaar geleden

Deze van sweet and small, liefiess, moms & minis ook wel veel neutrale dingen!

3 jaar geleden

Wij weten al dat we een jongetje krijgen, maar hebben ook alleen maar neutrale kleding gekocht. Merken: Joha, Dilling, Lil Atelier, House of Jamie, Phil & Phae, Arket, Zara, H&M. Er is best veel op Vinted te vinden van bovenstaande merken. Verder zag ik dat Noppies ook neutrale kleuren heeft.

3 jaar geleden

Vorige keer heb ik veel bij Noppies gekocht in zandkleuren (exacte naamkleuren: Taupe, melange, oatmeal). Is nu ook veel op Vinted etc te vinden.

3 jaar geleden

Ik heb bij de eerste twee pakketten via marktplaats gekocht. 脡茅n met leuke meisjeskleding en 茅茅n met leuke jongenskleding. Alles uitgewassen. De kleding die voor beiden kan lag in de commode. Verder stonden er 2 tassen in de kast als aanvulling, de ene kon na de geboorte zo de commode in, de andere naar zolder. Zo gaan we het nu weer doen. Als geboortepakje hadden we 2 setjes, 1 voor meisje, 1 voor jongen, beiden incl een muts met de naam bij dat geslacht. Ik denk dat we dit ook weer zo gaan doen

3 jaar geleden

Wij willen niet weten wat het word en alles dus neutraal. Bij de Hema, c&a, h&m, prenatal, zeeman, kruidvat(sokjes) gekocht. Ook maak ik zelf met de naaimachine kleertjes. Hoeveel ik precies heb geen idee, ben nu 20 weken.

3 jaar geleden

Ik ben voor de 3de keer zwanger en weet het geslacht ook deze keer niet. Heb dus in maat 50 en 56 heel veel unisex kleding. Pas vanaf 62 heb ik meisjeskleding gekocht. Van kraamvisite ook wel meisjeskleding gehad in 56, maar meeste is neutraal. Veel kleertjes gekocht bij Hema, prenatal, noppies, feetje en h&m. Daarnaast voor beide kindjes (en straks ook voor deze) voor beide geslachten een geboortepakje. (Maar ik moet bekennen dat mijn 2 dochters ook allebei het 'jongenspakje' gewoon nog aan hebben gehad 馃檲)

3 jaar geleden

Ik ben ook erg van de neutrale kleding en heb voor ons zoontje altijd veel online bij de ZARA gekocht. Hier vind je veel neutrale kleertjes, gebreide pakjes die je zowel voor jongens als meiden kunt gebruiken.

3 jaar geleden

Bij onze eerste had de prenatal een aantal neutrale setjes in maat 44. Hot-pink.nl verkoopt ook neutrale kledingsetjes

3 jaar geleden

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/baby-outfit-3-delig-2192982/1 Hier wordt dit denk ik het geboortepakje, waarschijnlijk wel net ander shirtje. Vooral het vestje vind ik super, die is echt super zacht馃槏 Verder heb je bij prenatal ook zeker voor newborn best veel wat voor zowel jongen als meisje kan, 贸贸k in leuke kleurtjes. Deels is het toch ook een stuk hoe je eea combineert. En bij de eerste wisten we ook niet wat het was, dus hebben ook nog eea van vorige keer馃き