15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb die van cybex en dat is tot 61 cm. Dus ik hem hem er nu uit gehaald.

2 jaar geleden

Wij hebben hem er al een aantal weken uit, ik denk dat ze een week of 8 was. Zag er niet meer comfortabel uit zo opgepropt. Ze was toen zo’n 5,5kg en 60cm.

2 jaar geleden

Die van onze maxicosi geeft aan tot 60 cm (pebble 360)

2 jaar geleden

Ik denk dat ik m ook uit ga halen ben net gelijk gaan kijken is tot 60cm die van mij, misschien is dat de reden dat ze zo krampachtig zit🫠😂

2 jaar geleden

Wij hebben het er toevallig gisteren uit gehaald, ze zat er echt niet meer goed in, en ze is 59cm. Veel beter zonder🙈

2 jaar geleden

Die van ons was tot 60 cm, dus hebben we hem vorige week eruit gehaald. Ze is nu 11 weken oud

2 jaar geleden

Ons zoontje is nu 6kg ongeveer en morgen 10 weken en de inzet is er al 3 weken uit

2 jaar geleden

Staat er altijd op, maar zolang ons zoontje comfortabel zit laat ik het zitten. Zorgt toch voor minder beweging van het hoofdje. Als het niet meer goed past haal ik hem eruit :)

2 jaar geleden

Die van ons is er allang uit. Denk alleen eerste 4-6 weken gebruikt ofzo. We hebben wel een stevige lange baby.

2 jaar geleden

Ik twijfelde ook al een tijdje, maar nu toch alleen het billenstukje eruit gehaald. Het newborn stukje bij het hoofdje nog maar laten zitten. Want daar is dan nog weer veel te veel ruimte voor.

2 jaar geleden

Reactie op ElisaIndo

Ik twijfelde ook al een tijdje, maar nu toch alleen het billenstukje eruit ...
Ja wij hebben het inderdaad ook zo gedaan ☺️

2 jaar geleden

In de handleiding van de Maxi Cosi Tinca staat dat je de insert moet verwijderen als je kind meer dan 60cm lang is. Ik ga morgen eens testen hoe mijn zoontje erin zit zonder de verkleiner.

2 jaar geleden

Ik zou m eruit halen, het is tot 60cm. Onze dochter is nu ongeveer 60cm en zit nu veeeel beter zonder die insert haha

2 jaar geleden

Nuna pipa next heeft een newborn inzet die uit meerdere delen bestaat. Daar komen wij vandaag achter. We hebben nu de newborn kussen van de billen deels eruit gehaald. Zodat ze dieper in de autostoel 0 komt te liggen. Maar de zij kussen hebben wij nog laten zitten gezien het anders veel te ruim is. Hoofdsteun is verstelbaar en die is van de nuna pipa next en is een standaard maat. Die kan niet vergroot worden. Ze ligt nu veel fijner volgens mij. Meer ruimte bij de schouders.

2 jaar geleden

Bij de babywinkel waar ik was.. Prenatal geloof ik, zeiden ze.. "doe het naar inzicht, wanneer jij denkt ze kunnen zonder haal je het er uit.. Officieel is het" verplicht "tot 60 cm. Wij hebben de verkleiner er uit gedaan en de voetenzak er in.