10 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij is het momenteel buiter warmer dan binnen. Er staat ook amper wind. En als ze goed droog is lijkt het mij niet voor problemen kunnen zorgen

2 jaar geleden

Waarom zou je dan niet naar buiten mogen? Zelfs bij mijn winterbaby heb ik dat niet gehoord

2 jaar geleden

Ik denk dat het alleen gaat dat je even wacht tot ze echt goed droog zijn? Nat koelt een baby namelijk het meest af is mij verteld

2 jaar geleden

Heb 3 kinderen maar nog nooit eerder dit gehoord en zelfs 2 winter baby's en daar ook gewoon na een badje naar buiten geweest als het zo uit kwam..

2 jaar geleden

Reactie op Lize1

Heb 3 kinderen maar nog nooit eerder dit gehoord en zelfs 2 winter baby's e ...
Fijn om te horen! Bedankt voor je reactie.

2 jaar geleden

Reactie op Misssuuzz

Waarom zou je dan niet naar buiten mogen? Zelfs bij mijn winterbaby heb ik ...
Geen idee. Ik ben zelf first time mommy, dus dan ga je automatische overal in mee…

2 jaar geleden

Ik doe mijn baby elke dag in bad ze vindt het heerlijk, en ga ook elke dag even wandelen erna. Zou niet weten waarom je niet naar buiten zou mogen?

2 jaar geleden

Bedoelde je kraamverzorgende niet dat je niet direct aansluitend aan het bad naar buiten mocht? Dus eerst de haren weer droog, baby weer op temperatuur en energie (normaal, dus bij normale kamertemperatuur) koelt een baby wel af na het badje bij het drogen en aankleden.

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Bedoelde je kraamverzorgende niet dat je niet direct aansluitend aan het ba ...
Dit vermoed ik ook. In bad gaan is heel vermoeiend en jezelf op temperatuur houden en prikkels verwerken ook. Dus na het bad eerst thuis bij laten komen en daarna pas naar buiten toe. Ik heb nog nooit gehoord dat als je baby in de ochtend in bad gaat, je in de middag of avond niet naar buiten kunt gaan.

2 jaar geleden

Denk dat je gewoon moet zorgen dat ze eerst helemaal goed droog is. Haren droog, oren goed droog (binnenin ook want erg vatbaar voor oorontstekingen die kleintjes, dus echt even tijd geven na het badje) en terug op temperatuur