7 Reacties
2 weken geleden
Ja hier sinds kort ook, meestal omdat hij toch nog wil spelen, maar dan ligt hij dus in bed te hannesen met zijn slaapzak en knuffels. Maar hij gaat niet slapen. Volgende dag valt er geen lamd mee te bezeilen want hij is moe. Dus krijg wel de indruk dat hij het slapen nog nodig heeft.
2 weken geleden
Mijn dochter is 2jaar en 3 maanden en doet al zeker 2 maanden geen dutjes meer, hebben nog een hele tijd wel geprobeerd om haar in bed te leggen, maar dat had weinig zin..in het begin waren de avonden wat zwaarder, moeilijker maar ook dat gaat nu alweer een hele tijd gewoon goed
2 weken geleden
Hier ook een paar weken. Sinds 1,5 week slaapt ze weer bijna elke dag. Dus waarschijnlijk was het een fase. Wij hebben haar elke dag gewoon naar bed gedaan. Vaak ging ze roepen en zingen in haar bed. Dit lieten wij dan in ieder geval een half uurtje zo. In de hoop dat ze niet de associatie kreeg dat het 'helpt' en ze dan direct weer beneden mocht spelen. Maar nu gaat ze dus gelukkig weer liggen en proberen te slapen
2 weken geleden
hier zoon 2 jaar en 3 mnd en doet ook al 2/3 mnd geen dutjes meer .
Heel soms valt hij in slaap als ik ga autp rijden of in de wandelwagen .
2 weken geleden
Reactie op Nadinehn
Hoe laat gaat ze dan nu in de avond naar bed? En wat doen jullie als ze in ...
Ja ze word eigenlijk niet meer echt moe in de middag, eerste weken viel ze dan wel telkens in slaap in de auto als ik ze rond 16u ging halen bij de oma, maar dat is ook maar eventjes geweest (duurde dan natuurlijk wel heel lang eer ze savonds sliep)..ze is echt een heel actief meisje 馃檲 Ze slaapt meestal rond 19u30, 19u naar boven. En dat gaat eigenlijk echt prima.. ze is misschien vroeg met stoppen maar hebben echt nog heel lang geprobeerd, tevergeefs馃檲