22 Reacties

3 jaar geleden

De verloskundige zei tegen mij dat ze de uitslag meestal binnen 10 werkdagen binnen hebben. Spannend! 🍀 Ik moet vrijdag bloed laten prikken voor de NIPT 💉

3 jaar geleden

Vr 13 afgenomen (+nev.) Wo 18 uitslag, schenen toen veel uitslagen ook ineens te komen. Bij ons werd gezegd vaak is het ongeveer een week, maar max 2 weken

3 jaar geleden

Hoihoi, ik heb hem gisterochtend ontvangen. De 5e werkdag!

3 jaar geleden

Ligt er ook heel erg aan hoe druk het is bij t ziekenhuis die t afhandelt..

3 jaar geleden

Afgelopen dinsdag laten prikken, zaterdag ochtend gebeld. Inclusief nevenbevindingen ze hadden hem naar het VUMC gestuurd.

3 jaar geleden

Bij mij duurde het de vorige keer een werkdag of 7!

3 jaar geleden

Vrij 13 laten prikken, afgelopen maandag (23) uitslag. Ging naar MUMC.

3 jaar geleden

Ik heb maandag geprikt en had de maandag erop de uitslag al!

3 jaar geleden

Ik heb maandag de 16e laten prikken in Erasmus en vrijdag de 20e positieve uitslag!

3 jaar geleden

Het verschilt enorm naar welk ziekenhuis je bloed is gegaan. Hier naar het VU en met 6 dagen de uitslag. (Maandag geprikt, zaterdag uitslag)

3 jaar geleden

Dinsdag geprikt, maandag erna uitslag Maasziekenhuis geprikt, Maastricht onderzocht.

3 jaar geleden

Mijn verloskundige zei 10 werkdagen en dan heb je de uitslag.

3 jaar geleden

Bij mij was de uitslag precies een week later binnen.

3 jaar geleden

6 dagen. Ik heb op donderdag geprikt en week later op woensdag kreeg ik de uitslag.

3 jaar geleden

Ruim anderhalve week gewacht op de uitslag

3 jaar geleden

Ik vorige week vrijdag geprikt, en vandaag, donderdag ochtend, de uitslag. Bij de VU

3 jaar geleden

Precies 1 week na prikken mn uitslag gehad van VK, op het blad stond wel een dag eerder, VU

3 jaar geleden

Ik heb vorige week donderdag (26-01) de NIPT-test laten afnemen incl. nevenbedingen. Vrijdagmiddag (27-01) heeft het Maastricht UMC het monster ontvangen. Zojuist (02-02) heb ik de uitslag van de verloskundige ontvangen! Alles is gelukkig goed! 🍀 Al met al heeft het 7 werkdagen geduurd.

3 jaar geleden

Ik heb nog niet geprikt maar was wel nieuwsgierig of je zelf ergens online de uitslag kan zien of moet je dan wachten tot de volgende afspraak? Ik ben bij de gynaecoloog dus ik weet niet of zij daar apart voor bellen? Ik kan me voorstellen dat de verloskundige dit sneller doet misschien?

3 jaar geleden

Reactie op Mizz

Ik heb nog niet geprikt maar was wel nieuwsgierig of je zelf ergens online ...
Naar mijn weten stuurt het lab de uitslag naar de verloskundige, die stuurt het vervolgens door / neemt contact met je op. Volgens mij kan je de uitslag zelf opzoeken. Hoe het verloopt via de gynaecoloog durf ik je niet te zeggen.