22 Reacties
3 jaar geleden
De verloskundige zei tegen mij dat ze de uitslag meestal binnen 10 werkdagen binnen hebben. Spannend! 🍀 Ik moet vrijdag bloed laten prikken voor de NIPT 💉
3 jaar geleden
Vr 13 afgenomen (+nev.)
Wo 18 uitslag, schenen toen veel uitslagen ook ineens te komen.
Bij ons werd gezegd vaak is het ongeveer een week, maar max 2 weken
3 jaar geleden
Ik vorige week vrijdag geprikt, en vandaag, donderdag ochtend, de uitslag. Bij de VU
3 jaar geleden
Ik heb vorige week donderdag (26-01) de NIPT-test laten afnemen incl. nevenbedingen. Vrijdagmiddag (27-01) heeft het Maastricht UMC het monster ontvangen. Zojuist (02-02) heb ik de uitslag van de verloskundige ontvangen! Alles is gelukkig goed! 🍀 Al met al heeft het 7 werkdagen geduurd.
3 jaar geleden
Ik heb nog niet geprikt maar was wel nieuwsgierig of je zelf ergens online de uitslag kan zien of moet je dan wachten tot de volgende afspraak? Ik ben bij de gynaecoloog dus ik weet niet of zij daar apart voor bellen? Ik kan me voorstellen dat de verloskundige dit sneller doet misschien?
3 jaar geleden
Reactie op Mizz
Ik heb nog niet geprikt maar was wel nieuwsgierig of je zelf ergens online ...
Naar mijn weten stuurt het lab de uitslag naar de verloskundige, die stuurt het vervolgens door / neemt contact met je op. Volgens mij kan je de uitslag zelf opzoeken. Hoe het verloopt via de gynaecoloog durf ik je niet te zeggen.