40 Reacties

24 dagen geleden

Ons meisje word de 23 ook 8 maanden en heeft ook nog geen tandjes, wel heeft ze sinds afgelopen week veel spuit luiers, en bijten op dingen deed ze sowieso al wel.. ben benieuwd wanneer ze door komen☺️

24 dagen geleden

Nee, hier ook nog niks. Maar Mijn dochter kreeg haar eerste tandjes ook pas rond haar 1e verjaardag🤣

24 dagen geleden

Hier hadden ze de eerste tandjes met 8 maanden en 5 dagen ongeveer. Als je je zorgen maakt; zeker niet doen komt vanzelf:)

24 dagen geleden

29e word mn dochter 8 maanden, nog geen tand te bekennen

24 dagen geleden

Hier ook nog geen tandje te bekennen! Heeft ook last van kwijlen maar er is nog niks te zien.

24 dagen geleden

Idem hier, en nog niets te eien of merken ook niet 😅 was bij mijn 1e kindje ook pas na haar 1e verjaardag 🤷‍♀️

24 dagen geleden

Zaterdag wordt ze 8 maanden maar nog niks te zien of voelen. Wel alle symptomen ervoor maar dat is al bijna 4 maanden zo 😅

24 dagen geleden

Nee hier ook nog niks. Hij kwijlt al maanden ontzettend veel, maar nog steeds komt er niks door 😅 ben wel blij als dat kwijlen een keer voorbij is zeg 😂 ik kan er de vloer mee dweilen elke dag!

24 dagen geleden

Neeeee ook niet :(

24 dagen geleden

Hier nog niks! Lijkt wel onderin wat te komen. Maar mn oudste kreeg ze pas 2 weken na zn 1ste verjaardag

24 dagen geleden

Ook nog niks hier!

24 dagen geleden

16 april 9 maanden en nog geen tandje te bekennen. Al heel vaak gedacht, nu zal der wel eentje komen.. maar nog niks te zien

24 dagen geleden

Hier ook nog niets. Ook de 23ste 8 maanden

24 dagen geleden

Hier ook niets, nu 7,5 maand

24 dagen geleden

Mijn zoontje is 1/04 8 maanden geworden en ook nog geen enkel tandje te zien ^^

24 dagen geleden

Hier ook nog niks. Onze dochter is 28-3 8 maanden geworden. Een vriendin van min haar dochtere is 2 april een jaar geworden en heeft ook nog geen tanden.

24 dagen geleden

Hier ook nog geen tandjes, ze wordt de 12de 8 maanden

23 dagen geleden

Eerste komen door gemiddeld tussen de 7-11mnd of zoiets. Zijn hele grote verschillen in. Staan veel van die schema's online daar kun je dat zien welke tanden gemiddeld wanneer doorkomen

23 dagen geleden

Hier ook nog niks nu 8,5 maand

21 dagen geleden

Dochter 8 maanden ook nog niets