22 Reacties
23 dagen geleden
Ja hoor hier ook. Thuis ook knuffelen.met alle knuffels maar niet specifiek 1. Gelukkig 🤣
23 dagen geleden
Ik zelf heb nooit een favoriete knuffel gehad, maar knuffels altijd wel heel graag om mij heen gehad. Ik denk dat ik daar gewoon als kind troost en veiligheid uithaalde. Niet een specifieke knuffel, maar gewoon knuffels in het algemeen.
Vind het nu zo bijzonder dat mijn beide kinderen wel een favo knuffel hebben. 😅
23 dagen geleden
Nee hier ook een zoontje die nog geen lievelings knuffel of dekentje heeft. 😁 Hij is wel gek van leeuwen en heeft 2 leeuwenknuffels waar hij graag eens mee knuffelt of die af en toe eens mogen meerijden in zijn auto of winkelkar maar dat is ook maar eens om de zoveel dagen. 🙈
Het geboorte knuffeltje en dekentje wat we voor hem kochten heeft hij nog nooit bekeken. 😄
23 dagen geleden
Hier kijkt hij er niet naar om en knuffeltje ze ook niet. Soms zie ik hem er 1 een kusje geven maar voor derest slingert hij ze allemaal uit bed.
22 dagen geleden
Me zoontje heeft 2 favoriete knuffels maar wij hebben die toen al erg vroeg in zijn armen gelegd toen hij steeds het speentje eruit haalde. En deze gaan ook mee naar kinderopvang en liggen in zijn bed. Dus daar is hij wel erg aan gehecht, heb er nu meerdere gehaald om ze te kunnen wassen.
22 dagen geleden
Onze kinderen zijn allebei nooit gehecht geweest aan een knuffel of dekentje. Heb ik wel gewild en geprobeerd, maar gewoon geen interesse. Nu is onze oudste van bijna 4 wel wat meer altijd met 1 hondje wat ze vrijwel altijd 's nachts bij zich heeft, maar als die er niet is dan is het ook geen probleem
22 dagen geleden
Reactie op Bolleke32
Onze kinderen zijn allebei nooit gehecht geweest aan een knuffel of dekentj ...
Hier exact hetzelfde. Onze oudste heeft inderdaad ook een olifantje, maar dat is meer omdat ik die altijd bij m leg; zonder slaapt ie ook wel.
21 dagen geleden
Mijn oudste ging zich pas op latere leeftijd aan een knuffel hechten. Ik denk toen hij 4 was of zo. Dochter heeft altijd bed vol knuffels, ze is inmiddels 12. Maar niet 1 specifieke. En onze jongste was tijdje aan het knuffelen met een tut lap. Deze ligt altijd in zijn bed, maar is hij niet aan gehecht. Af en toe knuffelt hij er wel met eentje.
18 dagen geleden
Nee hoor! Mijn dochgdr van 15 maanden heeft ook weinig interesse in knuffels. En qua slapen wil ik haar er ook niet aan wennen.. zoveel gezeik vroeger met een knuffel die kwijt was op vakantie etc 😂