10 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op kuss_ies
Helaas is de van Asten winkel in Tilburg en wij wonen in puntje NH
Ik snap dat je niet zomaar gaat.
Toch kan ik uit ervaring zeggen dat de ene wagen heerlijk rijdt en de andere vreselijk.
Handgreep, duwstanghoogte, hoe soepel hij in- en uitklapt, hoe de wielen rijden etc is zo van invloed op hoeveel plezier je van de wagen gaat hebben, dat het mij persoonlijk wel het ritje waard zou zijn. Zou er een dagje babyshoppen van maken.
Geef je nu 500 euro uit aan een wagen die je uiteindelijk vreselijk vindt, is het ergens weggegooid geld, en waarschijnlijk niet makkelijk door te verkopen. Dan kun je wellicht beter kijken naar een goede tweedehands van een duurder merk die je wellicht prettiger vindt rijden en die over een jaar nog steeds wat restwaarde heeft.
3 jaar geleden
Wat hieronder ook al is aangegeven, ga echt testen! De wagen van mijn zus is voor mijn zus echt heel fijn en voor mij een ramp (zus is korter en ik moet dan voorovergebogen lopen) mijn wagen is juist weer niet fijn voor kortere mensen (kost meer moeite om lekker te duwen /stoep op als de duw stang helemaal ingeklapt is) en idd het gemak van in en uitklappen enz enz. En als je een boodschap gaat halen, een dagje uit noem maar op is een wagen echt wel handig! Dus zou er echt wel even goed naar kijken.
3 jaar geleden
Reactie op kuss_ies
Ik vraag gewoon ervaringen met deze wagen馃檲
Rustig, alle opmerkingen worden goed bedoeld!
Hopelijk krijg je nog reactie van mensen die deze wagen hebben.
Succes in je keuze!
3 jaar geleden
Reactie op kuss_ies
Ik vraag gewoon ervaringen met deze wagen馃檲
Ik was inderdaad ook benieuwd haha
3 jaar geleden
Misschien nu overbodig maar babypark in Wormerveer heeft volgensmij alle merken staan. Vond ik zelf fijn om te testen. (geen ervaring verder 1e kindje)
3 jaar geleden
Geen ervaring met deze, wel met de kinderkraft xmoov 3 in 1 wagen, alles in 茅茅n en ook deze prijs ongeveer (nog minder zelfs geloof ik).
Die is heel erg fijn, goede vering en banden, makkelijk in gebruik en erg stevig voor die prijs, zou 'm zeker aanraden.