21 Reacties
5 dagen geleden
Als het echt koud is kan je nog een pyjama aandoen en een wollen hoeslaken misschien?
5 dagen geleden
Sorry, ik moet zo lachen om jou manier van typen. 't is elke keer weer een raadsel wat er moet staan 馃檲
Maar hier ligt ze tegenwoordig weer onder een dekentje.. Ze kruipt er wel onderweg, maar als wij gaan slapen dekken we de weer toe. Ze blijft nu steeds vaker rustiger liggen, word ze wel wakker 's nachts, dan dekken we haar weer toe en zeggen er 't is nog geen ochtend ga maar lekker slapen.
5 dagen geleden
Reactie op Hennie99
Wollen hoeslaken lijkt mij niet zo veilig! Vooral niet met een buikslaper.
Wollen hoeslaken is gewoon veilig hoor. Ze zijn van merinowol, reguleert goed te temperatuur. Over het wollen hoeslaken doe je een gewoon hoeslaken van katoen dus ze liggen niet meteen op het wol maar houd hun wel lekker warm
5 dagen geleden
Reactie op BenteSchalkwijk
Wollen hoeslaken is gewoon veilig hoor. Ze zijn van merinowol, reguleert go ...
maar laat het matras dan nog wel lucht door, als in als ze met hun gezicht in het matras slapen.
Want mijn dochter slaapt met haar neus en gezicht naar het matras toe.
5 dagen geleden
Reactie op Hennie99
maar laat het matras dan nog wel lucht door, als in als ze met hun gezicht ...
Ja zeker! Je kan op google ff opzoeken daar leggen ze er ook veel over uit. Je hebt ook merino wollen rompers dat is misschien ook nog een idee.
5 dagen geleden
Reactie op Littl-one
Sorry, ik moet zo lachen om jou manier van typen. 't is elke keer weer een ...
Je hebt toch meer kans op stikken als je deken gebruikt ik vind gewoon erg vind der knuffels ook nog steeds eng馃きga geregeld heem om ze anders neer te leggen omdat ze door het helle bed heen gaat馃槵馃檲
2 dagen geleden
Hoe heb je haar temperatuur gevoeld? Handjes of wangen kan een vertekend beeld geven, je zou met je vinger aan haar rug of borstkas moeten voelen, onder de pyjama. Als dat lekker warm is maar de armen koud, is het niet erg. Wij leggen trouwens ook gewoon een dekbed op zijn bed, en goed vastgezet
2 dagen geleden
Reactie op demarketeer
Hoe heb je haar temperatuur gevoeld? Handjes of wangen kan een vertekend be ...
Dat doe ik ook altijd maar ook haar nek rug en buik waren heel koud 馃様 deken. Vind ik persoonlijk beetje eng zeker omdat ze door het helle bed heen gaat snachts en ze slaapt op de buik..