7 Reacties
2 jaar geleden
Cocktails drinken bij Thomas Eindhoven. Je kan dat combineren met eten en 'savonds gaan de tafels aan de kant en word het een club. Heeel erg leuk
2 jaar geleden
Tip: het staat nu in de geboorteclub van augustus. Op het algemene forum krijg je miss meer reacties
2 jaar geleden
Wellness, bios, skieen, snowboarden, samen wat maken (schilderen, beeldhouwen, bloemstuk), terrasje cocktail workshop, bosschebollen workshop, kookworkshop, moordmysterie, escaperoom, er is zoveel mogelijk haha! Ik ben nu al enthousiast, maar wat voor vriendinnengroep is het, actief of creatief of juist meer van de ontspanning 馃槈 heel veel plezier alvast!
2 jaar geleden
Reactie op beyzaa
Oeee vriendinnenweekend+huisje aan het strand+zonsonder/opgang+pizza+movien ...
Deze vind ik heeeel leuk!
En andere opties zijn: wijn/bier proeverij, cocktail workshop, salsa avond, een opdracht verzinnen die ze in duo鈥檚 gedaan moeten hebben in het weekend, kledingruil (oude kleding meenemen en shoppen bij elkaar), bonbons maken, een van de kastelen bezoeken (ook leuk thema 馃槈).
Leuke steden die ik ken zijn Nijmegen, Haarlem, Breda, Den Bosch, Utrecht, Maastricht, Zwolle, Goes.
Leuke gebieden zijn de Biesbosch, Veluwe, Loons en Drunense duinen (is de efteling naast), een van de eilanden.