6 Reacties

vorig jaar

Dit kwam hier ook veel voor hoor, mijn arts vertelde dat dit moment opnames zijn en inderdaad door de paracetamol komt, niet al te warm aan gaan kleden (wel dat ie het watm genoeg heeft natuurlijk maar niet al te veel) en in de gaten houden dat de temperatuur ook snel weer kan stijgen. Sterkte, zijn geen leuke momenten wanneer de kleintjes ziek zijn, zit er zelf nu ook in helaas 😢

vorig jaar

Waarom had je paracetamol gegeven? Alleen vanwege de koorts? Of had je kindje ook pijn of iets?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op Bolleke32

Waarom had je paracetamol gegeven? Alleen vanwege de koorts? Of had je kind ...
Omdat we het idee hadden dat hij zich ook echt niet lekker voelde.

vorig jaar

Reactie op twinlife

Dit kwam hier ook veel voor hoor, mijn arts vertelde dat dit moment opnames ...
Pfff verschrikkelijk als je kleintje ziek is, je voelt je zo machteloos.. jij ook veel sterkte!

vorig jaar

Reactie op loeshendriks98

Pfff verschrikkelijk als je kleintje ziek is, je voelt je zo machteloos.. j ...
Bedankt ,hier alweer wakker en neusje snuiten en knuffelen , gelukkig heb ik wat afleiding aan mijn telefoon, gaat een lange of korte nacht worden hoe je het maar bekijkt 🤪 Hopelijk zijn de arme schatjes snel weer beter🍀

vorig jaar

Huisarts heeft mij eens verteld dat dit heel vaak zo is na hoge koorts. Dit is dan meer als de koorts echt al voorbij is, dus niet alleen als het er tijdelijk niet is door paracetamol