7 Reacties
2 jaar geleden
Herkenbaar ! Ik ben 9 dagen ongesteld lang geweest vanaf 5 oktober (eerder 4 dagen ongv) en op dag 5 het meest heftigst. Idd super vaak verwisselen, ook veel bloedverlies en zelfs meerdere keren doorgelekt (nooit gehad). Vond het ook zo gek! Las daarna dat het normaal was 1e keer na bevalling.
Hoop dat het de volgende maand minder heftig is (geen ervaring nog mee hihi)! Hopelijk bij jou ook snel over en minder!
2 jaar geleden
Hier ook een erg heftige menstruatie. Huisarts adviseerde mij geen tampons te gebruiken. Kraamverband was zelfs niet voldoende. Gebruik nu deze https://www.kruidvat.nl/kruidvat-discreet-protection-pants/p/4256148 van de kruidvat, en dit gaat goed. Niet erg sexy, maar beter dan elk uur mega doorgelekt te zijn….
2 jaar geleden
Ja helaas, wij hebben het hele matras weg kunnen gooien. Ik had kraamverband in en nog zo onderlegger... horror😂
2 jaar geleden
Owww ik ook, gekke is, ik ben het vorige maand ook al geweest, alleen toen was er bijna niets. En nu loop ik inderdaad compleet leeg 🙈🙈🙈, ellende en dit ook helemaal niet gewend, moet even nieuw maandverband gaan aanschaffen want wat ik nu heb is inderdaad niet voldoende, ernstig 😱
2 jaar geleden
Ik verlies al 3 weken ofzo steeds kleine beetjes bloed en kleine bloedpropjes en daar blijft het bij.. De krampen en andere klachten heb ik helaas wel, maar zet niet door. Misschien dat mijn PCOS en het zetten van de spiraal hier mee te maken hebben. Dus hoop dat het stopt of gewoon door zet.. Al klinken jullie verhalen helemaal vreselijk..