6 Reacties

vorig jaar

Misschien wat meer fruithap? Dat dat wat lichter op de maag valt? Minder pijn? Weet niet hoe oud je zoon is

vorig jaar

Reactie op Lia91

Misschien wat meer fruithap? Dat dat wat lichter op de maag valt? Minder pi ...
Hij is 6,5 maanden oud! We geven hem inderdaad ook fruit en groente, water. We proberen verder zijn ritme zo normaal mogelijk voor hem te houden.

vorig jaar

Hier vorige week ook🥲 wilde niet meer drinken.. bijna uitgedroogd, net geen ziekenhuisopname. Echt zo zielig🥲 Wat hier een beetje hielp was ijsjes maken van borstvoeding. Dan deed ik een klein beetje in een bakje, stak er een lepel in en deed het in de diepvries voor 2 uurtjes. Dat gaf ook wat verlichting aan het keeltje. Let wel op dat het niet te veel is ivm kou. De huisarts adviseerde hier waterijsjes maar dat vond ik nog wat te vroeg haha, evt kan wat fruithapje invriezen op dezelfde manier? Daarnaast gaf ik de hele dag kleine slokjes kinder ORS. Drinken is even belangrijker dan eten nu! Daarnaast heeeeeeeel veel rechtop in de draagzak en buiten rondjes lopen, ramen open binnen en goed aankleden. Frisse lucht werkt hier het beste tegen hoesten. Ik heb ook een puffer gekregen van de dokter maar ik vermoed dat ze daar meer van ging hoesten.. het komt wel weer goed maar ff pittig voor zowel je zoontje als jou♥️

vorig jaar

Super naar! Krijgt hij wat voor de ontsteking? Heel veel beterschap, in de draagzak of bij jou laten slapen als dat lukt, uitje naast bed? Vernevelaar op de kamer, goed luchten, in badje of douche samen met stoom, bijtring in koelkast voor verkoeling van zijn mondje, evt doekje nat maken en even in vriezer waar hij op kan bijten/sabbelen? Zetpilletje, neusspray. Vreselijk om ze zo ziek te zien

vorig jaar

Reactie op mama0208

Hier vorige week ook🥲 wilde niet meer drinken.. bijna uitgedroogd, net gee ...
Wat een lief berichtje, dankjewel! Heel fijn alle tips 🥰

vorig jaar

Heel veel beterschap en sterkte! Hou hem goed in de gaten hoor 🥰 ons zoontje is opgenomen in het ziekenhuis met bronchitis. Hij ligt aan zuurstof en krijgt extra pijnstilling. Hierdoor kan hij eindelijk ontspannen! Is al sinds dinsdag goed ziek en sinds gister in het ziekenhuis.