49 Reacties

één maand geleden

Ohh jaaa ! Voorral zijn attitude… precies peutergrdrag ! Ughhhh

één maand geleden

Nou hier van 19/8 maar mennn wat een gedrag echt niks is goed, slapen dra-ma, schreeuwen krijsen 🫠

één maand geleden

Weet niet of je het herkent, maar ze is echt een dramaqueen geworden. Als iets niet mag of niet gaat naar dr zin kan ze zoooo boos worden en schreeuwen en krijsen. En nephuilen 🫣 dat wordt wat in de peuterpubertijd

één maand geleden

Ja ritme helemaal overhoop, dutjes zijn een puinhoop, s avonds moeilijk in bed te krijgen en snachts vaker wakker en niet meer willen slapen (tenzij bij ons in bed🤦‍♀️) en inderdaad niks is goed, op te grond gaan zitten, slaan en schreeuwen 😅

één maand geleden

Hier ook herkenbaar, ze is 13.5 maand. Overdag tweede dutje soms weigeren, savonds moeilijk zelfstandig in slaap komen en snachts lang wakker (van 01.00 tot 04.00 vannacht😵‍💫)

één maand geleden

Al het bovenstaande hebben wij nu ook, meine gute, hoop toch dat het na 2 weken ong wel iets beter is?🙏🏻😅

één maand geleden

Reactie op Deniskaren

Ja ritme helemaal overhoop, dutjes zijn een puinhoop, s avonds moeilijk in ...
Oooh dit! Precies zulke nachten hier..😅

één maand geleden

Reactie op little-hope

Nou hier van 19/8 maar mennn wat een gedrag echt niks is goed, slapen dra-m ...
Gezellig eh haha zooo herkenbaar 🥱🫣

één maand geleden

Ja hier ook, slaapjes overhoop, en als je haar ‘s avonds in bed wil leggen is het krijsen. Ze is duidelijk moe maar houdt zichzelf wakker. Eten gaat heel wisselend. Pff ik ben echt wel klaar Iemand slaap tips? 🤞🏼

één maand geleden

Het is drama, we hebben een tweeling en ze gaan mooi gelijk op🥲, slapen drama. Eten ook minder goed dan normaal. Snel huilen/boos/verdrietig. Vind het vermoeiend

één maand geleden

Hele dag chagrijnig... En steeds heel vroeg wakker en laat slapen.. 🙈 Nog ff volhouden.. We hadden haar op 1 slaapje, maar ze is weer helemaal terug naar 2.

één maand geleden

Ja! Steeds vaker dutje 1 of dutje 2 weigeren, vannacht ineens een uur wakker om te kletsen, direct uit bed willen rondrennen (met slaapzak nog aan).. T'is goed merkbaar inmiddels 😅🫠 Tel daar tanden/kiezen, eindeloze snotneuzen en HVM bij op de afgelopen maand en je hebt "waarom deden we dit ook alweer?".

één maand geleden

Is dat sprong 9? Begint bij ons over 2 dagen volgens de app. Klinkt allemaal goed, ik zet me schrap 🫠🫠

één maand geleden

Reactie op acsm

Is dat sprong 9? Begint bij ons over 2 dagen volgens de app. Klinkt allemaa ...
Yesh! Sprong 9 it iss

één maand geleden

Wat een drama, met dramaaaaaaatische nachten. Of ze is uren wakker of je bent minstens een uur bezig om haar weer in slaap te krijgen 🥱

25 dagen geleden

Dat dramatische. Zodra je ‘nee’ zegt, zich op de grond storten en gaan huilen 😂 Slapen super wisselend. Eten super wisselend. Geen touw aan vast te knopen haha

25 dagen geleden

Hier echt niet normaaaal ook. Ik vraag me af of het alleen aan de sprong ligt maar hij heeft nog nooit zo slechg geslapen en gegeten 🤪

25 dagen geleden

Slapen gaat hier zo kut. Alleen maar huilen. Als ze dan bij een van ons rustig wordt en je legt haar terug in bed is het gelijk krijsen. Met name overdag. Savonds lijkt weer iets beter te gaan

23 dagen geleden

Hier is slapen een drama! Al 2 weken elke nacht wakker tot een uur of 4.. dan maar bij ons in bed anders slapen we zelf ook niet. Blijft huilen en gaat rechtop zitten. Normaal zo’n goede slaper!

22 dagen geleden

Gaat het bij iemand al beter? Tijdens deze sprong blijven we ‘s avonds bij haar tot ze slaapt, doen we normaal nooit. En om 05.00uur klaar wakker en keihard huilen tenzij ze bij ons in bed mag. En dan is het gewoon keihard keten en spelen. Ik denk dat we haar niet meer bij ons in bed moeten halen. Dus gewoon tot minsten 06.30, slaapzak aanhouden en op haar kamer blijven in haar bed ook… maar dat gaat zoveel energie kosten