49 Reacties

22 dagen geleden

Bij ons is het overdag al wel een stuk beter (iets minder huilerig en drammerig) alleen ‘s ochtends erg vroeg wakker rond half 6. Ook zijn we terug gegaan naar 2 dutjes de afgelopen dagen dus dat kan daar ook weer impact op hebben dus we gaan weer rustig naar 1 slaapje en dan gaan we het even zien…

22 dagen geleden

Reactie op As089214

Bij ons is het overdag al wel een stuk beter (iets minder huilerig en dramm ...
Ze is bij ons ook heel vrolijk overdag. Wel nog een beetje ongeduldig, maar het drammen en huilen is minder. Ook slaapt ze super goed overdag. Een uur in de ochtend en we moeten haar ‘s middags na 2 uur wakker maken. Zou jij aanraden om haar overdag minder te laten slapen?

21 dagen geleden

Nou, wat hier goed lijkt te helpen is als papa haar op bed legt haha. Geen gehuil, binnen een kwartier slapen en vanochtend tot 06.30 uur geslapen!

20 dagen geleden

Wij zijn er inmiddels ook zo moe van. Al anderhalve week precies wat iedereen hier noemt Rond 7 uur leggen we haar op bed en dan slaapt ze meteen. Ze slaapt dan tot een uur of 10. Maar slapen? Nee hoor. Van 10 tot 4 wakker. Maar ik ben dan ook gewoon niet goed. Alleen bij papa wil ze stil zijn en weer in slaap vallen, maar zodra ze slaapt en we haar terug willen leggen gilt ze weer We willen haar ook niet bij ons in bed om meerdere redenen, waaronder het feit dat we beiden nogal beweeglijke slapers zijn Ze sliep vanaf 3 a 4 maanden alle nachten door. En nu is het gewoon weg. Daar komt bij dat mijn man fulltime werkt en ik 21 weken zwanger ben dus de energie is ook ver te zoeken. Soms zit ik ook gewoon echt te huilen. Deels door hormonen en deels door de hopeloosheid want niets lijkt te werken. Het voelt ook zo eindeloos

20 dagen geleden

Mijn man is er nu al 5 keer uit geweest voor onze dochter, ik al 3keer voor zoon. Ik zit nu met onze dochter. Het is drama......

20 dagen geleden

Sinds een week slaapt onze zoon slecht en ontzettend vroeg wakker. Slaapjes overdag zijn minimaal. Kijken in de app, jahoor sprong 9. Gisteren een ongelofelijke rotnacht gehad met m’n dochter van 3 met enorme hoestbuien. En nu heeft onze zoon van 13 maand het virus overgenomen. Hoge koorts, hoesten en niet slapen. In combinatie met nog een kies en de sprong. Schiet mij maar lek. En natuurlijk zijn dit ook de dagen dat mijn man nachtdienst heeft. Zit er zelf even een potje bij te janken momenteel 🥲 Mijn mantra is : het wordt echt weer beter…

19 dagen geleden

Na drie weken is hier verbetering! Hang in there 💪🏽

19 dagen geleden

Waaaauuww wat heb ik een beroerde nacht gehad. Na al een aantal mindere nachten de dagen ervoor. Voel me echt een zombie. Onze meid die al maanden door sliep lijkt ineens de rust niet te kunnen vinden. Ze loopt sinds een week los, veel tanden die doorkomen. Veel woordjes bewust zeggen en woorden na proberen te zeggen. Veel leuke ontwikkelingen maar met het slaaptekort kan ik er toch wat minder van genieten.

18 dagen geleden

Hier lijkt het na bijna 4 weken ook weer beter te gaan, virusje kwam ook nog tussendoor en gok kiesjes ook… halleluja

18 dagen geleden

Ik denk dat het hier ook raak is nu. Ze slaapt echt veel lichter valt me op. En veel miepen, weinig is goed. Ze wil vooral lopen maar dat kan ze nog niet. Maar ze is ook aan t herstellen van de zesde ziekte dus dat speelt sowieso ook mee…

18 dagen geleden

Pfff.. Nacht 5 op rij.. Dat ze vanuit rustige slaap in totaal overstuur wakker word rond onze slaaptijd.. Ik snap 't niet.. 22.30 - avond 5... Wanneer mag ik slapen.. 😵‍💫🤯

17 dagen geleden

Reactie op Littl-one

Pfff.. Nacht 5 op rij.. Dat ze vanuit rustige slaap in totaal overstuur wak ...
Ja heel herkenbaar!! Wij zitten nu op nacht 3. Vooral dat hysterische vind ik moeilijk want eigenlijk was ze tot nu toe altijd vrij makkelijk te troosten. Hoe gaan jullie daarmee om? Is t pijn? Een nachtmerrie? Hoort t bij de sprong?

17 dagen geleden

Reactie op bluerobin

Ja heel herkenbaar!! Wij zitten nu op nacht 3. Vooral dat hysterische vind ...
Daar ontroostbare is echt vreselijk.... Vannacht made 6e x ben ik boos geworden en toen is ze gaan liggen en geeft ze 1,5 uur geslapen.. Maar om half 6 was ze weer wakker.. Onze slaaptijd was weer mega weinig vannacht. Om half 6 hebben we een flesje gedaan in de hoop dat ze nog ff doorslapen zou. Maar complete fles kwam er uit. Misschien toch ziek... Ik weet het niet meer... 🙈

17 dagen geleden

Reactie op Deesje92

Weet niet of je het herkent, maar ze is echt een dramaqueen geworden. Als i ...
Haha ons dochtertje zit gewoon rustig en als iets dan niet naar haar zin gaat dan gooit ze zichzelf overdreven languit op de grond en gaat dan "huilen" alsof ze gevallen is 🤣 Ziet er heel grappig uit maar ohh de drama 😅 Krijsen en krabben doet ze ook, echt een meisje..Zijn we dus totaal niet gewend van ons zoontje dus kijken elkaar af en toe aan van is deze wel van ons 😂😂

16 dagen geleden

Reactie op Littl-one

Wij hadden dit vannacht precies hetzelfde tot 4.45

16 dagen geleden

Reactie op Littl-one

Herkenbaar wat jij schrijft! Precies na 3 uur wakker en heel lastig weer in slaap te krijgen. Deze avond wat nieuws: helemaal niet eens willen slapen🫥

16 dagen geleden

Reactie op Frostt

Herkenbaar wat jij schrijft! Precies na 3 uur wakker en heel lastig weer in ...
Er is hoop.. Ik durf het niet te typen.. Maar we hebben na 6 drama nachten weer een goede nacht gehad ☺️ hopelijk zet dit door

16 dagen geleden

Gisternacht was een top nacht. Nu alweer drama. Valt op schoot in slaap en zodra we haar terug willen leggen gelijk weer huilen. Uren bezig om haar weer in slaap te krijgen. Dit is bij ons nu al weken zo en lijkt geen verbetering in te zitten

15 dagen geleden

Reactie op Inge_92

Gisternacht was een top nacht. Nu alweer drama. Valt op schoot in slaap en ...
Sterkte, het is zoo vermoeiend soms🤯

15 dagen geleden

Ook leuk: uit sprong 9 zijn maar dan kiezen die doorkomen 💀