50 Reacties
15 dagen geleden
Is het leven met baby / dreumes niet 1 grote sprong?
De ontwikkelingen volgen elkaar op, tandjes, kiezen, virus hier en daar, darmen die van slag zijn....
Zijn er echt ouders die rustige weken hebben? 😅😂
5 dagen geleden
Ons zoontje heeft er 2 weken last van gehad. Ik heb de laatste week mezelf op geofferd
5 dagen geleden
Bij ons heeft het 2 weken geduurt ik heb de laatste week me eigen op geofferd om hem in bed te leggen en als hij wakker wordt niet meer te pakken maar naast zijn bedje gaan zitten.. ( was een slopende week.) Maar meneer slaapt nu weer lekker door en we houden de ritme er weer in. Heb het ochtend slaapje van 2.5 uur na 1 uur gedaan van 10 tot 11 en dan middag slaapje 14.30 tot 15.15 en dan 19.15/19.30 op bed . Hoop dat het morgen wel goed gaat met dat uurtje terug. 🙄.
5 dagen geleden
Pff hou op. De laatste 3 dagen is het echt drama. Slapen gaat nog wel, maar overdag echt continu huilen om alles, kan niet meer zelfstandig spelen en wil gewoon echt aan het zeuren.. 😅
één uur geleden
Hee!
Hoe is het hier nu?
Onze zoon zit ook in de 14-15 maanden sprong. Slapen overdag gaat wel, wel eerst een half uur keten en geluiden maken voordat hij slaapt, maar prima. (Doet 2 dutjes).
Maaar wat hier zo’n drama is, zijn de vroege ochtenden. Herkent iemand dat? Hij wordt standaard rond 5-half 6 wakker.. ik kan hem gelukkig nog wel eventjes in z’n bed laten, maar niet te lang. Wil hem eigenlijk niet bij ons nemen, want ben bang dat hij dan alleen maar gaat spelen.
Weet niet of het nou door de sprong komt of door die nieuwe tijd? Iemand tips?