76 Reacties
2 maanden geleden
Is het leven met baby / dreumes niet 1 grote sprong?
De ontwikkelingen volgen elkaar op, tandjes, kiezen, virus hier en daar, darmen die van slag zijn....
Zijn er echt ouders die rustige weken hebben? 😅😂
2 maanden geleden
Ons zoontje heeft er 2 weken last van gehad. Ik heb de laatste week mezelf op geofferd
2 maanden geleden
Bij ons heeft het 2 weken geduurt ik heb de laatste week me eigen op geofferd om hem in bed te leggen en als hij wakker wordt niet meer te pakken maar naast zijn bedje gaan zitten.. ( was een slopende week.) Maar meneer slaapt nu weer lekker door en we houden de ritme er weer in. Heb het ochtend slaapje van 2.5 uur na 1 uur gedaan van 10 tot 11 en dan middag slaapje 14.30 tot 15.15 en dan 19.15/19.30 op bed . Hoop dat het morgen wel goed gaat met dat uurtje terug. 🙄.
2 maanden geleden
Pff hou op. De laatste 3 dagen is het echt drama. Slapen gaat nog wel, maar overdag echt continu huilen om alles, kan niet meer zelfstandig spelen en wil gewoon echt aan het zeuren.. 😅
één maand geleden
Hee!
Hoe is het hier nu?
Onze zoon zit ook in de 14-15 maanden sprong. Slapen overdag gaat wel, wel eerst een half uur keten en geluiden maken voordat hij slaapt, maar prima. (Doet 2 dutjes).
Maaar wat hier zo’n drama is, zijn de vroege ochtenden. Herkent iemand dat? Hij wordt standaard rond 5-half 6 wakker.. ik kan hem gelukkig nog wel eventjes in z’n bed laten, maar niet te lang. Wil hem eigenlijk niet bij ons nemen, want ben bang dat hij dan alleen maar gaat spelen.
Weet niet of het nou door de sprong komt of door die nieuwe tijd? Iemand tips?
één maand geleden
Reactie op Winterseline
Hee!
Hoe is het hier nu?
Onze zoon zit ook in de 14-15 maanden sprong. Slap ...
Heeft bij ons ook een paar weken geduurd. Dan weer een paar dagen alles rommelig en vroeg wakker, dan weer een paar dagen goed etc. Ik durf nu, na bijna 1,5 maand, voorzichtig te zeggen dat we volgens mij uit zijn.
één maand geleden
Al zo’n 4 weken nu;
Óf vroeg wakker (05.00 uur), óf in de nacht zo’n 2/3 uur achter elkaar wakker om vervolgens weer om 06.00 uur op te staan.
Je hoeft maar een stapje te verzetten en schiet weer omhoog. Ik heb me deze nacht voorgenomen om eens door te zetten, steeds weer de kamer verlaten want ben helemaal klaar ermee iedere nacht 2/3 uur wakker te zijn. We zijn nu zo’n 2 uur bezig dus hopelijk gaat het laatste uurtje in😆
één maand geleden
Hier ook al weken tussen 5 en 6 wakker. En dan weer verder slapen gebeurt niet. Hij zet het op een schreeuwen. Ik probeer vanalles. Naar beneden, bij mij in bed. Alles maar om zijn grote zus wel te laten slapen, anders wordt zij gegarandeerd wakker van het geschreeuw.
Bij mij in bed is het feest. Maar ondertussen wel enorm gapen en in de ogen wrijven. Blijf dan slapen kind 🥲🥲
Ben er wel aardig klaar mee nu. Ik ga nu zelf heel vroeg op bed elke avond omdat mijn dag steeds zo vroeg begint.
Hopelijk is dit echt een fase en hebben we niet gewoon een vroege vogel 😂
één maand geleden
Phoe ik vind dit ook pittig. Slapen en snachts prima maar als we hem op bed liggen krijsen. Is alleen stil als je hem troost, hij valt dan in slaap en zodra je hem weer neerlegt is t krijsen. Man o man herkennen meer mensen dit? Ik ben t beetje zat aan t worden en kan iemand zeggen hoelang t ong duurt ?
één maand geleden
Hier weer terug bij af was 2 weken top en nu weer krijsen als hij naar bed moet. Even knuffelen en dan leg ik hem gewoon weer neer dan jammert die nog een beetje en dan valt hij inslaap. Soms rond 5 uur hoor ik hem even maar dan slaapt die gelukkig weer verder.
één maand geleden
Reactie op mommyof3kiddos
Hier weer terug bij af was 2 weken top en nu weer krijsen als hij naar bed ...
Ik dacht dat wij er ook uit waren… maar afgelopen week hebben we 3 nachten gehad dat we er meerdere keren uit moesten. Ook weer heel vroeg wakker
één maand geleden
Reactie op sharonfenijn
Hier is slapen een drama! Al 2 weken elke nacht wakker tot een uur of 4.. d ...
Herken dit helemaal..